↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 27, 2008

正月廿一

今日係星期三, 當然要返早啦~~
但係尋晚咁夜先訓, 今日咁早上堂就緊係會......zzzzz
之後返Barn, Barn完就自己一支公食飯...... 再FYP, 再上堂, 再FYP咁...... 但係個下晝都攰到...... 差唔多無做過野就係咁訓, 訓到真係唔得啦, 要做野啦, 但係都仲係好眼訓喎, 咁就同yoyoyo同埋呀豬佢去o左LG1度食件cake, 飲杯野咁, 咁就無咁眼訓~~ 只係無咁眼訓, 唔係精神o左喎...... 咁就繼續FYP...... 唔做唔得, 聽日要有o的野俾老闆睇......
做呀做呀做呀做, 做到成十點先返屋企, 返到去先食飯, 最後睇埋o的網上錄影o既電視劇先訓(網上錄影, 咪即係下載......), 咁就又兩點半...... 好在聽日唔駛返九點o者~~ 但係都要返十一點......
o的電視劇呢, 某程度上都...... 幾感人...... 言為信終於都可以同黃加嵐一齊, 文承君終於都明白武紀勇o既心意, 游志穎終於都當凌加恩係女朋友咁看待佢, 究竟現實世界上有無呢o的事發生架呢? or 呢o的事會唔會嚮我身上發生架呢? 唉......
好多時我都嚮度諗, 我msn上面有一個group叫"家人", 其實嚮我個list上面其他group o既人, 會唔會終有一日, 可以俾我移動到去家人呢個group架呢? 我都好想知.
有一日放學(因為件事已經真係太耐, o個日又唔記得打翻呢件事落日記度喎, 咁就而家打翻啦~~), 我個銀包去到山窮水盡o既時候, 我去o左銀號度唔駛出聲咁就大遙大擺拎錢黎駛(禁機就禁機啦, 攪咁多花臣~~ 咁你禁機真係唔駛出聲架嘛...... 唔通要同部機講話, "提款機呀提款機, 我想拎幾舊水出黎駛呀, 唔該俾我丫~~" 咁咩...... 第二o的人學我o個陣時點算呀~~) 但係部機唔聽話, 我禁o左話要錢錢之後, 等o左幾分鐘佢都係processing喎, 咁後面o的人就嚮度想鼓譟, 我俾個screen佢睇, 佢停o左呀, 你話點丫, 禁取消都無反應~~ 佢地即刻無聲出~~ 最後部機都識俾o的錢錢我~~ 好在o者~~ 幾驚呀~~ 如有人有同樣o既情況發生, 請即刻聯絡香港總區o既麵王之王, 電郵地址係麵王之王[在]菇高[點]公司, 或者嚮呢度留個卜言, 吹個水咁啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home