↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 23, 2008

正月十七

今日返工, 朝早要一支公嚮出面食早餐, 食食下吳子陽佢打黎叫我準時返到, 佢食十二, 以我記憶所知, 佢好似未試過咁打黎同我講話叫我準時返到係因為佢要食飯架喎, peter約o左佢食飯...... 唔...... mia同pater都好似係返同一個week架喎~~ 咁呢...... 吳子陽同佢食飯o既原因...... 我都係唔好估咁多啦, 呢o的野, 佢自己先知...... 問佢就話唔知mia有無返囉~~
放工, 自己一個人去o左食野, 全部人都唔肚餓喎...... 點解...... 點解...... 咁人地唔肚餓, 唔通迫人地咩......
夜晚, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home