↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 2月 26, 2008

正月十九二十

星期一, 今日好似可以訓耐少少, 但係實際上都要八點半就起身~~ 返去Barn, 一個鐘之後, 咦, 點解無人黎o既...... 唔通得我一個人...... 終於, 等到大約廿分鐘之後, 終於有人黎啦, 原來o個位Halper訓過龍~~
之後就去o左買飯食, 上堂o個陣時食喎, 唔食飯會餓死架, 點可以唔食架, 呢堂唔食, 就要四點先有得食架啦, 到時就會有單新聞話『科大同學只顧學業,十八小時無飯食猝死』
下晝, 成日都無mood做野, 四點barn完之後就俾茵茵拉o左去陪佢食Tea.
Tea完本來都係時候做FYP, 點知我又只顧講電話, 荒廢FYP, 最後臨想做o既時候, 又同o左呀豬佢玩MK, 唔係PK, 而係Mario Kart o既MK~~ 咁就將我無mood做野o既情緒進一步推高, 玩o左成粒鐘...... 本來諗住開始做o既時候, 呀豬佢又叫我去食飯喎, 咁...... 食囉...... 食完飯都已經八點幾九點, 做到十一點就返屋企, 實際做得兩個鐘, 點解我會咁架......
返到屋企, 唉......
星期二, 今日又要返早, 九點Lab, 唔知點解今日識醒喎, 訓醒o個陣正考慮緊仲轉唔轉身訓多兩個字o既時候, 一諗起今日要Lab喎, 都係轉翻身落床啦~~
返到去, 個Lab亦都係個多鐘就攪掂~~ 亦都係同晶晶茵茵去o左早餐, 但係今朝親愛o既媽媽先煮o左個麵俾我食(我叫麵王之王就緊係食麵架啦~~ 唔同食蕉咩, 咁就變蕉王之王啦~~) 兩個鐘頭又食早餐? 未肚餓喎, 咁呀...... 食個簡單早餐就算~~ 但係估唔到呢個早餐我係食到夜晚八點先再食野...... 食完個早餐就開始上堂, 一上就上到四點半......
其間, 去汽水機度買水喎, 點知呢, 我禁支水, 佢走黎同我出罐咖啡囉...... 我唔係要咖啡呀, 我係要水呀!!! 算, 上翻去, 但係晶晶佢同我講話o個部野係咁架, 可能係罐咖啡頂住o左我支水. OK, 信佢, 落去睇多次, 嘩, 點解又會有罐咖啡嚮度架...... 但係都係唔見我支水囉...... 頂, 如是者, 我就拎o左兩罐唔飲o既咖啡上去...... 而呢兩罐野, 只係益o左晶晶同佢Langmate, 事關佢地可以用一個低於半價o既價錢買黎飲...... 拎住呢五蚊, 我再一次去買水, 最後, 我終於行o左落去三次先可以買到支水飲, 買支水o者, 點解都咁多阻濟架......
上完堂, 返屋企沖個涼之後就去o左呢個灣仔區消防安全大使名譽會長會及地區委員會的春茗團拜, 咁大個仔都係第一次參加呢o的咁o既活動~~ 去到都係吹下水, 大家寒暄一翻, 又食下野, 咁啦~~
咁就十一點先返到屋企, 上網睇埋o的miss o左兩日o既電視劇先訓, 咁就又兩點半...... 朝早兩點半, 都仲有半集未睇...... 好眼訓...... 都係唔睇住, 訓覺...... 聽日又返九點, 真係唔累死都唔知點死......

0 Comments:

發佈留言

<< Home