↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 3月 01, 2008

正月廿二至廿四

星期四, 今日返早o的, 事關今日係要俾個FYP 老闆睇, 事實上我地做o左咁耐, 都好似剩係同佢嚮度吹水, 都未曾真係俾個件product佢睇, 今日終於都有機會啦, 但係show哂我地o的野之後呢...... 發覺...... 佢好似無乜反應咁, 不過事實上呢, 呢個project話就話係TV box, 但係我地做o既都唔係video多, 只係做個interface...... 但係舊年o個group佢地就剩係做呢個video, 但係事實上我地都做o左唔少野丫, 點解...... 會咁架呢......
連續上堂, 都無時間食飯, 最後就買o左個麥當當上堂食...... 香到前面o個個人都望o左我三次...... 我都唔想上堂食野架, 但係...... 肚餓丫嘛......
夜晚, 好無聊咁睇電視, 做o左咁多晚fyp, 都係時候休息下啦, 過兩日又開始要做其他project同功課架啦...... 到時就想抖都無得抖......
星期五, 今日呢, 返學, 做個lab做到一半就走o左, 去食飯~~ (咁簡單就走架啦, 又唔係唔識做, 但係個TA哥哥好似好唔想我走咁喎...... 你下次教快o的我咪唔早走囉~~) 之後就去食飯, 食完飯就去lab度狗hea, 咩叫"狗hea"? 咪即係hea到成隻狗咁囉, 唔明呀? 你成日見o的狗點hea架, 咪就係就咁趴o左嚮度, 條脷申o左出黎, 嚮度hea, hea, hea, hea, hea..... 咁囉~~ 都仲係唔明? 你扮一次狗就明架啦~~ (hea, hea, hea, hea......)無錯, 就係咁啦, 真係好似呀呀, Good Boy~~ 狗hea完之後呢, 做Lab, Lab完之後呢, 打波, 打完波之後呢, 又再做Lab, Lab完之後呢, 返屋企~~ 返去睇同事三分親~~ 黃家嵐同言為信最終都可以排除萬難, 享受拍拖......
夜晚, 抖多晚啦, 打完波, 攰丫嘛~~ (藉口, 明明就係唔想做野) 咁人地打完波真係攰丫嘛......
星期六, 今日返工, 帶著一個好攰o既軀體返工, 我懷疑緊我自己係唔係夢遊做苦力黎, 都唔知點解咁攰...... 返到去, 呀吳子陽同事佢拎我個MSN黎亂send野俾人, 好無聊呀你, 簡直係無九聊, 明唔明咩係無九聊呀, 無聊係咩你知架啦, (唔知就自己去問人啦), 咁樣有o的野叫次方, 無聊乘無聊就係無一聊, 即係(無聊)2, 咁無九聊, 就係 (無聊)9, 明唔明呢~~ (唔明唔好問我)
放工, 去o左出機啦~~ Nokia 5610 XpressMusic 唔該哂呀邊個邊個陪我出機~~ (至於係邊個, 唔話俾你知, 成班都咁八掛, 係唔話你知呀, 吹咩~~) 真係要唔該哂呀邊個邊個至真o既~~
咁夜晚, 就當然係咁玩部電話啦~~ 玩下玩下, 咁就一晚~~

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

終於肯換機拿........

3:13 下午  
Blogger 麵王之王 said...

三年o者, 都唔係真係好耐o者~~
但係換完之後, 就無哂o的錢......
幫我禁廣告啦, 等我可以有翻o的錢啦......

5:56 下午  

發佈留言

<< Home