↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 3月 07, 2008

正月廿九至三十

星期三, 今日上晝九點鐘o個堂終於都無遲到(咁多)啦~~ (咪一樣係遲, 玩野下!!) 遲o左幾分鐘之嘛~~ 好過以往o既幾個字丫...... 上堂, 眼訓...... 之後就Barn, Barn o個陣, 影低翻之前俾人擺上枱個張相. 至於呢張係咩相, 就要由上星期五講起......
事緣嚮星期五o既時候, 學校個Barn要整printer喎, 仲要係整color printer喎, 咁呢, 我o既好同學晶晶呢, 就print o左一張有齊我地全部helper o既網頁出黎, 咁當然有我個頭嚮度啦~~ 之後就黎料喇, 晶晶佢呢, 將我個頭剪o左出黎, 剪出黎都唔緊要呀, 而係呢...... 剪o左出黎之後, 仲要放落個人形相架度囉...... 汗" 即刻無野講...... 至於個相架, 就放o左嚮我地BarnB Helper o個張枱度, 但係比較好o既就係, 個樣係對住自己人, 唔係對住其他同學, 咁都無乜野...... 不過張相已經俾佢放o左上facebook...... 遲o的我會揀翻張靚o既放嚮度架啦~~ 唔駛咁心急喎......
可悲o既係, Yannes佢同晶晶講過話有日唔知點解我張相咁曳, 面向住出面囉, 仲要俾兩個女同學見到, 唔通佢地兩個係靚女?! 定係因為佢唔想見到Yannes呢? (Yannes應該睇唔到我個blog架可~~) 至於o個兩個女仔o既反應係...... "gig"一聲咁笑o左出黎...... =.="
都係唔好講呢o的咁o既野啦, 繼續我o既日記先~~
Barn完就食飯, 買o左個飯上去FYP Lab度食, LG1雙餸o的豆都唔好食o既......
食完飯, 繼續上堂, 但係食飽飯就自然飯氣攻心......
咁抖完之後約o左人打波呢, 就自然會好精神啦~~ 咁打完波, 當然又會眼訓,
如是者, 咁就帶著一個疲勞o既身軀返屋企~~ 咁攰, 夜晚緊係無做到野啦, 係咪先~~
星期四, 今日本來係返十二點, 但係因為呀晶晶佢想訓晏o的, 而我又想搵多o的, 咁就返早, 早到九點...... 果然, 好眼訓...... 下晝就355Quiz, 之後上堂又訓, 跟住又上堂, 最後放學都係返屋企訓......
星期五, 今日返十點, 返去做Lab, 但係個Lab跟本就去返去同個TA一齊研究新o個份Assignment, 咁樣呢, 一份Assignment就一堂攪掂~~ 之後就落去同佢地傾231個project~~ 跟住就食飯~~
食完飯就Lab, 今次231呢個Lab個TA好好多, 唔似之前o個個~~ Lab完就又去打波~~ 今次八個人一Team, 果然係混亂...... 打完波, 又上Lab, 今日跟本就係成日都係做Lab o既日子, 唔係做Lab就係做Lab...... 但係都學到野o既~~ 起碼知道點可以realtime debug c# program~~
夜晚, 掛住整o的相~~ 個video完成率20%~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home