↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 3月 18, 2008

二月初十至十一

星期一, 今日返學, 返十點Barn, 但係早上收到茵茵o既sms, 話佢唔舒服, 唔可以一齊返學, 呢排o的流感真係勁, 估唔到我身邊都有人中招, 祝佢早日康復啦~~ (費事佢傳染埋我咋~~)
Barn完就上堂食飯, 自從上次個midterm死得咁慘之後, 我唔再可以睇少呢科架啦, 再努力, 再努力~~
之後又Barn, 原來就係呀邊個邊個佢take埋我4-6 o個個slot呀, 我記住你, 哼, 等我唔入紙, 等你入哂~~
Barn完就繼續Barn, 做定聽日301個Lab先~~ 走o個陣撞到Steam喎, 咁就一齊搭車, 問翻佢今朝301個Lab, 原來隻野真係要拉到咁長, 好...... 怪......
夜晚, 都係溫下書, 做下功課咁, 無哂mood做野.
星期二, 正如上面講過, 今日係做Lab, 九點, 但係呢, 我個鬧鐘點解唔識響架, 攪到成八點二先俾呀媽拍醒, 最後用o左十分鐘時間就出o左門口, 返到去時間o岩o岩好, 未開始~~ 都可以叫做無遲到~~ 好順利咁做完個Lab之後就去食早餐~~ 之後當然係要去上堂啦~~ 嘩, 355呢堂o既上堂人數創新低呀, 得六個人囉...... 點解我地老闆咁保守架, 都唔講tips架, 有無攪錯......
之後個人就勁攰, 訓足成堂, 點解...... 個人會咁攰o既?!
再黎o個堂呢, 就要勁精神(係"要"勁精神, 事實上我都係勁眼訓, 但係都要精神!!) 因為講midterm考乜, 但係...... 講完都無信心囉...... 上完堂之後就又去o左sit堂, 實際上係去做功課~~ 做到一半, 突然電話響, 幾驚俾人趕走呀...... "Who are you? Are you elec315 student?" "er...... no, I am just audit this class" "you are not this class' student, ok, but your mobile phone is disrupting the others, so, OUT!!!" 咁到時就真係樣衰死...... 所以, 我都係sit到一半就走鬼o左, 返屋企訓覺......
返到去, 沖個涼, 訓個覺, 食個飯, 睇個電視, 溫個書, M個SN, 咁就訓o左...... (MSN就MSN啦, M個SN, 都唔知你up乜, 硬加個"個"字落去......)

0 Comments:

發佈留言

<< Home