↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 3月 16, 2008

二月初九

今日返工, 之前o個晚掛住打機, 攪到連坐車返工o個陣都掛住玩, 嚮落車o個陣就攪到個人wing wing地, 簡單o的黎講, 即係有o的暈車浪~~ 一路wing住黎行翻去, 正當我只係過多一條馬路就到o既時候, 突然間有人大叫麵王之王, (當然唔係叫呢個名啦, 而係叫我真名啦) 即係我全朵呀~~ 我個心裡面竟然唔識得, "小, 邊個嚮我全朵呀", 而係好簡單咁就望住o個條友, 就咁say個"hi"~~ 睇黎我都真係幾wing...... 原來係小敏~~ 但係...... 佢今日唔係都係要返工架咩, 點解...... 點解佢唔係一齊過馬路而係掉頭架呢? 唔通我真係乞人憎到見到我要掉頭走?! (係要掉頭走o既話就唔會叫你啦, 都唔知話你白痴定低B) 原來佢要去買早餐~~ 如事者我就陪o左佢去買早餐, 跟住就一齊返工啦~~ (點解唔陪埋人地食早餐呀? 佢係買定聽日o既早餐呀, 點陪人地食呀, 你班友仔無野呀)
返工, 今日係咁出o左去玩八達通, 好過癮呀~~ o都~~ o都~~ o都~~ 呀~~ 爽哂~~ (痴線)
屎火啦, 今日話呀成話我成日都出o左去囉, 咁...... 八達通係好玩丫嘛~~
我借o左褀哥o個個藍牙自由手走(handfree就handfree啦, 自由手, 都唔知你o的係咩中文黎架囉), 黎緊o個個星期都有得玩~~ 好野, 唔該褀哥~~ (不過唔係佢借架喎, 係Lisa姐借俾我架喎, 咁呀, 唔該哂Lisa姐~~) 好用o既話儲錢買翻個先~~ 但係都係買翻個receiver先, 呢個比較緊要o的......
夜晚, 做下301 Lab, 溫下書, 咁就又一晚, 唔得啦, 要用多o的時間黎溫書啦, 唔係黎緊o的midterm死硬......
曾志偉個取犀Game好好笑, 笑到肚都攣~~
但係之後個最美麗的第七天個結局就...... ookk嘛嘛地地咁, 愛情劇, 算係咁囉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home