↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 3月 29, 2008

二月十二至十四至廿二

星期三, 今日返學返晨早o既九點, 我識較翻個鬧鐘啦~~ (識較翻...... 你之前係唔識較o既...... 咁抵你遲到~~) 咁今日我竟然早過呀Sir入課室呀, 以我記憶所及, 好似都未試過星期三九點呢堂早過呀Sir入課室囉~~ 但係呀Sir係九點一先黎架囉, 咁即係我都唔係準時九點返到去, 只係呀Sir佢遲o左...... 而且又無乜點訓到呀, 我係咪好勁呢~~ (無乜點訓到, 即係都係有訓到啦...... 咁有幾勁呀......) 之後就Barn, Barn完就食飯, 都唔知點解今日, 食個精選快餐會慢過個焗飯架囉, 有無攪錯...... 咁都叫快... 餐... 唔通係食得快先叫快餐...... 食飽飽之後去上Tutorial喎, 飯氣攻心, 畢竟我唔係一個武林人仕, 飯氣呢o的咁o既招式, 我係一定招架唔住, 所以最後都中o左...... 咁後果就係訓o左~~ 如是者, 就落堂lu~~
跟住就再繼續Barn~~ 嚮Barn o既途中, 就同班同學仔傾fyp, 嚮一個咁靜o既Barn度嘈, 我都驚俾人話...... 但係, 唔理lu, 傾完就放工, 攪掂~~
星期四, 今日約o左人返學校打波, 約十一點, 準時返到去, 果然又係我最早到...... 但係今日佢地連呀Sir都call埋黎玩喎, 唔錯唔錯, 幾好玩~~ 之後下晝去o左做FYP, o的program終於都差唔多完成, 但係做到成九點先走...... 呢o的日子應該唔會要過好耐, 事關四月中就已經final present, 只要唔好臨尾香就夠......
星期五, 今日終於都有假放啦~~ 唔駛返學又唔駛返工, 但係要幫屋企人去做苦力...... 夜晚, 做report做到三點幾先訓......
星期六, 今日要返工, 朝頭早個早餐要自己一支公出去食, 食完就返工~~ 今日DeepV都唔知點解講起佢有一日用機, 部機俾人整到好似老花機咁, 咩係老花機呀...... 老虎機就聽過o者...... 老花機呢, 即係, 嗱, 你知唔知o的人老花會睇唔到o的咩架? 細字囉, 無錯喇, 就係睇唔到細字, 咁o的字就俾人整到大哂, 咁就係一部老花機~~ o的字大到呢, 個條status bar, 即係你個IE下面咩loading o個條野呀, 俾人較大到呢...... 大到遮住o左差唔多有半個螢光幕, 而上面o個條工具列同埋網址列, 亦都遮住o左另外半個螢光幕, 咁實際可以睇野o既地方得翻少少, 你都咪話唔過癮呀~~ 至於今日, 我地就就o左令到個十五寸螢變成卅五寸螢光幕, 姐係所有野都細o的, 細o的, 再細o的, 咁就正呀~~ 幾過癮呀~~ 最後個desktop係show到兩條icon出黎, 無錯, 係兩條, 一條大約有十幾廿個icon咁啦, 細到呢~~ 都咪話唔過癮~~ 夜晚, 做功課, 做到三點先訓, 都係唔識做, 救命呀......
星期日, 今朝返工, 返到去, 咦, 部機無事o既~~ 勁喎, 識整翻~~ 但係之後呀Lok佢話, 原來今朝返o既同事係叫Peter佢整架囉, 做CT都唔識整呢o的咁簡單o既野, 都真係呢...... 下晝, 嚮大約四點o既時候, 突然勁眼訓, 眼訓到呢, 個人wing 下wing 下咁囉, 真係...... 最後返到屋企, 就死o左...... 個頭又痛, 個人又wing, 真係難頂...... 最後好早就走o左去訓, 想溫書都溫唔到, 黎緊o個兩個midterm就真係凶多吉少...... 緊係啦, 你連續兩晚都三點先訓, 點會夠訓丫...... 我想架咩, o的野係要做架嘛, 又唔識做, 咁可以點呢......
星期一, 今日唔駛返學呀, 但係要返工囉, 事關今日係紅字, 返十二點, 訓o左成晚之後, 成個人精神哂, 今日又無乜人喎, 不知幾正呀~~ 本來諗住打翻之前o個o的o既日記, 但係都唔夠時間, 事關真係太長啦, 打到一半就已經俾人發現o左, 嚮驚俾人加料o既情況之下, 都係唔打住......
嚮臨放工o既時候, 我表弟佢打黎話佢楂車出灣仔, 順路兜埋我, 咁o既然係咁, 當然要順路車埋嘉茵啦~~ 事關我地約o左小敏佢去銅鑼灣丫嘛~~ 話時話, 我都係第一次坐佢車喎, 佢手車都幾定丫, 又幾禮讓喎, 唔錯唔錯~~ 果然, 私家車係快過巴士好多, 我地去到銅鑼灣小敏都仲係等緊車...... 行完就返屋企~~
夜晚, 激嬲o左人, 至於係邊個, 我唔鐘意講俾你地知, 但係今次真係攪到我好Down, 唔剩係灰咁簡單, 直頭係黑囉... 咁自己做錯事先, 無野好講.
星期二, 今日真係放假啦, 成日都溫書, 但係係嚮一個好Down o既心情之下溫書, 咁就過o左一日......
星期三, 今日要返學, 返去開工, 準時返工, 之後hea多兩個鐘就繼續開工, 想溫書, 但係最後都係要執個report, 溫唔到書囉, 唉...... 聽日都唔知點死...... 下晝, 晶晶好勁呀, 搵到個TA哥哥幫忙, 教我地做呀, 多謝哂~~ 但係呢...... 教完都係唔識做架囉......
夜晚, 都係溫個書先啦, 聽日兩科midterm, 中間剩係隔o左個半鐘, 都唔知點死......
今日個人終於都開始無咁Down, 因為佢已經唔嬲我, 其實我都無奢望過佢原諒我, 只係佢唔嬲我就已經足夠, anyway, 多謝哂.
星期四, 今日上晝見一見老闆, 俾佢睇下fyp 個report, 估唔到佢竟然話Good, 果然Dr. Muppala 係一個好老闆, 簡直呢, 正呀~~ 搵佢做FYP簡直係正呀~~ 跟住就係佢個Midterm, 話易唔易, 話難就唔太難, 都真係呢...... 之後上堂就無心機上, 掛住溫仲有個半鐘都唔夠o既100F, 溫到一半, 肚餓, 最後就同o左Denny佢地去o左食Tea, 食飽先去考~~ 嘩份卷呢...... 快o既話真係可以半個鐘就做哂, 但係我相信呢, 個Mean一定好高, 都真難頂...... 跟手就去o左問功課, 都係唔明...... 份功課係同個midterm差唔多, 但係都唔識, 咁個midterm就一定凍過水.......
之後就去o左做FYP, 但係個電話就無電喎, 咁就問人借個電話講聲話我電話無電, 你搵我唔到架啦, 如事者, 我就繼續我o既FYP, 攪掂o既時候, 就當然返屋企啦, 但係原來我呀媽佢留o左三次言俾我, 問我返屋企未, 唉, 我都唔知話唔話佢好囉, 我之前打俾佢o既原因就係因為想話俾佢知我係會遲返o者, 咁你而家又打俾我, 明知我電話無電你都係要打俾我架囉, 唉...... 仲要煩到我同學, 好在我同學佢深明大義o者, 唉...... (我讚緊我同學~~) 攪到我好似好無面咁囉, 唉......
返到去, 做埋份聽日交o既301先訓, 又係三點先訓, 真難頂......
星期五, 今日要返學, 返到去, 做Lab, 但係都無心機, 唔知點解咁無心機...... 做完Lab, 搵唔到人食飯, 最後都係自己一條友食...... 食完之後就搵晶晶一齊攪埋份301功課, 做到無心機做...... 做完就去做Lab, 之後就為o左少少錢而打少o左半個鐘頭波, 唔...... 嚮呢個moment都係搵錢緊要少少~~ 之後去打波, 再黎就又做Lab, 做完就返屋企, 溫書...... 睇電視, 溫書...... 咁就又一晚
星期六, 今日要返工, 多謝郭生請食野, 好野~~ 唔駛餓住走lu~~
呢個日記, 唔係, 應該話係週記先o岩, 積埋積埋成個幾禮拜先打完, 無辦法, 因為真係好忙, 好多野做, 又要溫書, 又要做功課, 真係呢......

0 Comments:

發佈留言

<< Home