↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 4月 11, 2008

二月廿九至三月初六o既週記

星期六, 今日當然要返工啦~~ 但係尋晚諗project o的野諗到3點幾先訓, 真係無陰公囉......
返到去, 見到呀邊個邊個呀, 但係可惜...... (都係唔繼續講落去)
夜晚, 要改個report, 改到無心機......
星期日, 亦都係要返工, 原本都無乜野, 但係臨收工o個陣時, 有個細路嚮度玩燈, 亂咁禁o的燈制, o個陣時個counter得我一個不特止, 仲要係電話嚮囉, 我頂丫, 細路, 我記住你, 你唔好俾我見到你!!! 夜晚, 改report改到想死......
星期一, 返學, 一早就要整埋份report send俾CT睇, 真係唔得你死...... 一晝一放o左學就返o左屋企, 有pizza食耶~~ 多謝呀成, 下次有o既話預埋我1~~
231個midterm出o左, 唉...... 早知今日何必當初呢~~ (有早知, 無乞兒啦...... )
星期二, 今日上晝終於都唔駛上301個lab啦, 唔駛返早, 都不知幾好, 可以訓多兩個鐘, 爽呀~~ 實際做o左o的乜都已經無心機記翻起啦, 總之唔係report就係project, 唔係project就係homework啦, 真係......
星期三, 今日返早, 好難得今日竟然會早過呀Sir入課室呀~~ 之後Barn, Barn完就食飯, 飯完之後就再Barn.
飯o既時候, 見到豬同學喎, 咁就同佢講話陣間去傾fyp喎, 你會黎架嘛, 咁呀豬同學就話:『唔...... 我四點鐘要走, 有野做...... 咁... 三點走堂黎都得o既~~』如事者, 我地上完堂之後見到Denny, 將豬同學同一句說話講o左俾佢聽, 咁就佢都走埋堂, 黎傾fyp, 但係呢, 三點o既時候, 當然, 我地見到Denny同學o既出現, 但係就見唔到豬同學o既出現, 之後打俾佢, 條友仔竟然話上緊堂!? 我頂...... Denny都頂...... 早知佢去食野先, 唔傾fyp住, 豬同學又話四點走, 而家又上堂, 攪到Denny佢唔食野都黎傾FYP, 豬同學, 你咁樣太唔得啦, 你咁樣對Denny o既話呢, 你地o既感情唔可以維持得好耐架咋喎~~
上晝Barn o既時候做Report, 做得四份之一...... 下晝Barn o既時候, 原本諗住傾一個鐘fyp, 另一個鐘做report, 但係由於豬同學o既關係, 攪到我連份report都做唔成!!! 要返屋企做...... 夜晚都係做多四份之一, 即係一半......
星期四, 今日要見一見老闆, 但係呢, 呀豬同學佢就唔見人喎, 又再一次我地俾呀豬同學佢fake 起o左~~ 最重要係講grade佢先黎唔返, 唉...... 夜晚, 嚮學校度做fyp, 做到成十一點先走...... 但係呢, 嚮返屋企o既途中, 當我正考慮緊陣間返到去仲on唔on9 o既時候呢(online就online啦, on9, 你就真係戇鳩鳩啦~~), 吳子陽佢打黎, 話唔識畫graph, 但係o個陣我仲未食野架喎, 咁我話要食埋野先會返屋企架喎, 等佢可以知難而退, 點知...... "唔緊要, 我幾夜都等得" 咁...... 唯有返去online囉...... 又三點先訓......
星期五, 今日返去做lab, lab 同lab...... 好充實咁又打下波, 打個半鐘頭波都係玩比賽, 正呀, 好耐未試過玩得咁開心~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home