↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 4月 04, 2008

二月廿三至廿八o既midterm週

星期日, 當然要返工啦, 返到去, 都已經唔記得做過o的乜野lu, 好似溫過下書咁, 因為, 星期三會有兩個midterm, 真係攞命...... 夜晚, 當然係溫書啦~~ 一路溫一路睇十萬火急, 兩日後就唔到你唔十萬火急啦~~ 今日種o既因, 大後日得o既果呀~~
星期一, 今日返工返學返工, 即係溫書上堂溫書... 如是者, 咁就一日, 死火, 都唔係溫得好多添, 咁...... 後日等死......
星期二, 今日係四月一日, 愚人節快樂~~ 今朝都唔好玩o既, 個個人都俾我玩唔到...... 反而玩翻自己轉頭囉, 做Lab超o左時, 好彩最後都做到, 唔到遲o的返黎補...... 哎呀, 咁咪無飯食囉, 唔係, 應該係話, 哎呀, 咁咪無早餐食囉...... 好在之後有一堂唔駛上, 有時間食飯o者, 唔係實聽餓死...... 飯完, 上堂, 飯氣攻心, 即係訓o左...... 之後就繼續溫書... 溫到咁上下就去食野, 食完野就去上tutorial, 聽日midterm o個科o既tutorial, 幾大都上啦, 上完明幾多呀, 正呀~~
星期三, 今朝一早就返學, midterm... 份卷... 唉, 都唔知叫做識定唔識囉...... 之後Barn, 原本諗住barn o既時候可以溫書, 點知... 相信都係因為之前o個個影響, 攪到成個人都hea o左好耐先識溫書, 但係hea完之後就已經夠鐘放barn, 簡單黎講即係無溫過...... 之後就食飯, 食完飯就夠鐘再Barn, 終於都可以溫下書啦~~ 溫到咁上下, 都係眼訓...... 如事者就溫o左陣書, 之後就去o左食o個Tea先, 跟住啦喎, 當然嚮食完野之後, 我o既一位朋友/敵人又再出現, 無錯, 始終我都未嘗試過戰勝過周老先生(即係周公呀), 事關佢o既絕招, 渾噩眼皮下垂, 足已令我倒地, 然後安然地睡著...... 好彩佢今次發o既功唔係太強, 幾多成功力我唔太清楚, 因為我訓o左陣就有翻知覺, 識得繼續溫書...... 但係時間已經所剩無幾, 唯有聽天由命把啦~~ 終於都考完, 結果成敗呢...... 都無眼睇lu~~ 夜晚唔想訓到三點先訓...... o的midterm攪到我灰哂......
星期四, 今日可以訓晏o的o的o的o的咁啦~~ 咁之後就上堂, 上到咁上下堂, 肚餓喎, 最後就嚮轉堂o既時候去o左買LG7食, 成個茶餐咁買嚮個lecture度食, 某程度上我都覺得我幾惡...... 夜晚就做FYP, 應該都係最後o既programming啦~~
星期五, 今日要返工, 但係成十一點我先扎醒囉...... 都仲趕得切o既~~ 今日成日都好似無乜點做過野咁, 但係就夠鐘放工啦喎~~ 爽呀~~ 夜晚, 終於都可以過一個比較無咁大壓力o既夜晚啦~~ 輕輕鬆鬆咁睇下書~~ 嘿嘿, 聽晚你就知~~ 但係我都試個MP3 player試到3點先訓......
呢篇野又攪到週記咁, 無法啦, 無時間打丫嘛, 原諒我啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home