↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 5月 13, 2008

四月初七至初九

趁記得, 打下篇日記先
話說星期六o個日返工, 吳子陽佢問我, "你考試未呀? 過哂o的project喇?" 以為好心o既佢會關心下我, 點知當我答佢"仲有兩個project加兩份assignment o既時候" 佢竟然答我 "你都有今日啦, 我上個月都趕得咁辛苦丫嗱" =.="
星期六o個晚,放棄了, 成個schematic都係用最原始o既logic黎畫過哂佢算數, 又三點先訓......
星期日, 今日返工, part好耐都未見過o既弘哥~~ 個下晝要o左黎溫書, 但係都係唔識做o個份功課...
夜晚, 好多謝晶晶同學佢搵到個正o既schematic, 如事者, 又要改過個schematic, 之後交俾茵茵佢排位~~
做功課做到唔識做...... 兩點訓......
星期一, 今返工o既時候依然係溫書, 但係當我正想蛇王o既時候, 老闆竟然走入黎話counter無人囉, 我頂! (下刪千字...) 算, 走返入去!!! 放工o既時候, 屋企人book o左場打羽毛球, 打o左半個鐘~~ 總算叫做做過下運動~~ 舒服哂~~ 夜晚, 經過o左茵茵佢一日以黎畫o既layout, 總算叫做完成o左少少~~ 咁就等我繼續做埋落去啦~~ 三點半先訓......
星期二, 好在今日返十二點o者, 有得訓晏少少少少~~ 上完堂, 繼續project~~ o既然預o左聽晚通頂o既話呢, 今晚都係早o的訓, 留翻o的精力聽晚加油!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home