↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 4月 25, 2008

三月十七至二十o既project週

星期二, 今日返十二點, 但係都遲到...... 仲遲成有十分鐘咁多, 但係呢堂係Quiz黎架喎...... 好彩最後都無乜事...... 之後上堂, 上堂同上堂... 夜晚做project同proposal...... 雖則FYP係完o左, 但係呢......隨之而來的是三個附送o既Project...... 唉, 都唔知點死俾佢......
星期三, 今日返早, 話說嚮上堂o既時候, 晨咁早喎, 我呢o的手無摶雞之力o既文弱書生又點敵得過周老前輩o既窮追猛打丫, 上堂o個時唯有屈服嚮佢o既神功之下, 但係估唔到prof佢為o左救我, 出奇不意地嚮個power point度加上一招, 就可以將我輕易由周老前輩手上拯救出黎, 果招就係汽車effect, "招, 招, 招, 招", 果然係好power o既point呀下, 咁我就醒o左...... 上完堂之後就Barn, Barn完之後就上tutorial, 坐嚮度訓o左...... 放學之後去o左見工, 但係呢間o既人工就真係...... 夜晚都係做project.
星期四, 今日返學, 上堂, 放學, 食野, 做project, 十一點先走, 個project做到我火都黎埋, 真係小小聲, 點解一個唔係case sensitive o既program係case sensitive架, 咩oracle加php呀, 真係頂!!!!
星期五, 今日返學都唔知為乜, 實際係無學過野咁囉, 呀豬又唔返喎, 攪到無人拎野去見sponsor, 咁無辦法, 唯有返去...... 本來可以訓多幾個鐘架嘛, 一日都係呀豬, 死豬!!! 返去做Lab, 易到呢...... 無野講. 真係早知唔返囉...... 之後去見sponsor, 過程大致順利~~ 幾好幾好, 唔錯唔錯~~ 夜晚, 掛住打太鼓, 攪到個project做到成兩點先訓...... 唉...... 無耐...... 勁眼訓......
睇黎呢個星期都唔方有咩時間訓, 要趕project......

0 Comments:

發佈留言

<< Home