↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 4月 21, 2008

三月十二至十六 o既 FYP 週

星期四, 今日放學就返o左屋企, 星期六就要fyp present, 呢幾日個腦都係咁諗present o既script, 究竟點講好呢, 個ppt又應該點呢. 成晚對住個ppt都唔知做過o的乜.
星期五, 返學, 做Lab, 食飯, 之後同楷同學去o左做254, 咩話, 254? 係呀, 睇住佢玩ultrasoinc, 粒野好細架咋喎, 但係呢...... 發覺佢呢個project都唔易做... 不過都係唔好潑佢冷水, 世界上都無咩話唔得o既~~ 之後就去o左打波, 原本諗住打到五點就去上堂, 點知...... 嚮一個俾人唆擺o既情況之下走o左差唔多大半堂打到六點先去繼續Lab...... 攪到晶晶同學佢擔心添, 唔好意思...... 原來佢係驚我打波打到斷手斷腳, 雖則我係少o左o的要黎做buffer o既膏o者(咩膏呀? 肥膏呀, 明唔明? 硬係要講人地o既點出黎架喎...... 又咩點呀? 你話咩點就咩點啦, 弱點又好, 特點都好啦), 但係我o的骨格都未至於精奇到咁易斷o既~~ 之後就去o左傾呢個FYP o既present, 傾傾傾, pre pre pre-present, pre pre pre-demo到十點先走...... 未食飯添...... 咁夜, 同佢地落坑口食埋飯先返屋企~~ 去到新豪茶餐廳(都唔知係唔係軍蠔豬佢專登開黎陰我地), 唔...... 鴛鴦炒飯, 好似唔錯咁喎~~ 結果我同Denny佢都叫o左黎食, 由於我極度肚餓o既關係, 嚮Denny佢食到差唔多一半o既時候我就差唔多食哂~~ 點知...... Denny佢發現o左佢碟飯度有隻有手有腳同有翼o既野(係咪真係有手就唔知, 但係就一定有腳!!!) 攪到佢差唔多即時反胃咁滯, 而我...... 望住自己o個碟差唔多食哂, 又相信係同佢o個碟一齊煮o既飯o既時候, 我都真係唔知繼唔繼續食落去好...... 上星期我先去廁所去到腳軟, 我聽日就要黎present, 今晚都仲搵o的咁o既野黎攪?! 你都真係咪話咩呀...... 雖則我都好似未飽咁, 但係一諗呢隻咁高蛋白質o既野(高蛋白質呢個term係呀軍蠔豬佢講架~~) 我都無心機食落去...... 最後, 間野只係收翻Denny佢杯野飲o既錢就算, 而Denny亦都反住胃咁返屋企......
夜晚, 我都係掛住聽日present o既野, 好驚, 仲發o左個惡夢添, 你都咪話唔驚......
星期六, 今日打緊三號風球, 今日亦都係FYP o既present. 都真係唔好講笑, 估唔到我FYP o既presentation係嚮一個暴風雨之中渡過. 返學o既時候, 上到Van仔, 我係第一個人上車, 等o左差唔多成五分鐘先有第二個人上車, 最後個司機叫我地轉佢架彩虹車, 都好o既, 咁攪法, 等兩個鐘都未必會齊人開車. 返到去, 食個飯, 就上去搵o左間房黎pre presentation, 到夠鐘, 嚮present o既o個間房出面, 一條黑暗o既走廊度, 等o左都有成十分鐘, 諗緊我陣間要講o既野o同時, 另一方面諗緊點解之前o個group會overtime咁耐? professor點會咁多野問o既, 嚮度抽插緊佢地?! 咁佢有條抽插人o既癮, 好自然陣間就會輪到我地...... 嚮呢個又驚又震o既心情之下, 度門終於都打開o左, 而Dr. Muppala亦都面帶笑容咁望一望我地就話, "ok, you can come." 而我地就用o左少於五分鐘o既時間, 全部人完全合拍地根據之前傾好o左o既工作, 流暢地set好哂o的機, 可以開始我地o既presentation. 四個人整齊地一字型企好, 正當我想開聲o既時候, 估佢唔到地一開始就問我地叫咩名先, 諗翻起, 又o岩o既, 雖則陣間我都會介紹, 但係佢地問一問係會比較穩陣o的. 亦都估唔到o既係, 佢竟然一講就話我係Ricky?! 我都即刻愕一愕...... 點解佢會知我係叫咩名架...... 睇個powerpoint就估到?! 果然係professor! 之後我就開始我地o既presentation. "Good afternoon Dr......." 順序地流暢地我地o既presentation. 但係當再到我o既時候, 我竟然... 竟然嚮仲有時間o既情況之下講少o左o的我想講o既野呀, 早知我就寫埋落個powerpoint度提自己啦, 咁點算呀...... 突然靈機一觸, 可以嚮demonistration 度補飛, 唔...... 陣間一定要講翻!!! 之後就到我地o既demonistration. 個過程亦都大致上無乜問題, 係個prof嚮其中一part有o的confuse, 但係呢個問題好快已經解決, 最後到我o既demonistration, 過程大致順利, 而我亦都講翻我之前miss o左o個一個point. 最後就到比較擔心o既Q&A Session, 但係竟然佢只係問o左我地幾條問題, 亦都唔係太難, 仲攪到我地之前準備哂佢會點插點插, 我地都handel到哂o的問題, 最後亦都不可多謝我地o既老闆 Dr. Muppala, 佢無論嚮呢個presentation同埋我地o既project上面都幫o左我地唔少(雖則唔知佢識唔識睇我呢個中文o既多謝~~ 佢應該唔識睇o既多......) 咁就安全地渡過我地呢個FYP~~ 好野~~ 放學, 都仲係三號風球, 而雨亦都越落越大. 好開心呢個FYP可以嚮呢個暴風雨之中安全地渡過~~
搭車o既時候, 俾我搭到架免費車喎~~ 去寶琳新都城~~ 車錢都慳翻~~
夜晚, 本來諗住做HUMA100F o既功課, 但係個網成晚都上唔到...... 最後我就咁就休息o左一晚.
星期日, 本來今日應該係去拜山, 但係基於今朝零晨十二點先除下三號風球, 最後都係取消o左, 但係點知原來我地係俾浣熊玩哂(咩浣熊? 個颱風個名呀~~ 正一熊人黎架囉, 俾佢玩哂), 咁就無啦啦多o左日假放, 本來, 亦都係"本來"係諗住做功課, 但係呢, 最後由於茵茵打黎叫一叫醒o左我(真係只係叫一叫醒咋~~)話俾我知個網都仲係死o既關係呢, 咁最後我就訓到一點先起身~~ 起身o既原因係因為, 要食飯...... 所以食完飯之後又再訓過~~ 到差唔多四點o既時候, 唔...... 應該都係時候起身啦~~ 起身食Tea~~ 好味~~ 跟住再訓過...... zzZZZZZ 到七點...... 真係要起身啦, 起身食飯~~ 如是者, 咁就一日~~ 得翻個夜晚, o個份功課o既deadline已經過o左, 而個網亦都終於都上到(我小, 玩野咩!!!)咁就做埋份功課, 睇個獎門人, 咁就一日~~
果然, 放假就真係放假~~ 我都係鐘意返工同去玩多o的~~
星期一, 今日返工(溫書), 返學(訓覺), 返工(溫書打日記), 放學去睇獸醫, 終於都要食抗生素, 又要返去覆診, 夜晚, 溫書...... pk喇, 聽日Quiz都未溫好添......
MSN果然唔係一件好o既溝通工具, 好容易就會令人產生誤會......
內容最後更改於 2008-04-22 00:20

0 Comments:

發佈留言

<< Home