↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 6月 01, 2008

四月初十至四月廿八

續上篇...
都差唔多成個月無打日記, 唔係唔想打, 而係真係無時間打, 唔好怪我偷懶, 至於我做過o的乜咁忙, 繼續睇落去就會有新驚喜~~ (都唔知係驚定係喜)
話說上回講到我要早o的訓, 係為o左之後o個晚通頂做準備, 但係o個日係返晨咁早架囉... 上堂o個陣, 為o左要準備o個晚o既通頂, 順理成章就要訓翻陣啦(你o個一陣實際係有大半堂...), 邊有大半堂呀, 最後一堂呀, 我訓o左好少咋!!! 之後就返Barn, Barn o個陣都係做緊個project... 食飯... 上堂... 上一個原本係上個星期有得上o既tutorial, 因為呢, 原本佢個course website 話上個星期係唔駛上, 但係點知係佢個web site無update到, 所以呢個星期再上次, professor之前仲問我地點解唔去上堂, 但係一開佢個website俾佢睇, 佢就即刻O 哂咀, 哈哈, 唔係我地唔上呀, 你係話唔駛上架咋~~ 上完堂之後再Barn, Barn o既時候當然都係做緊project啦~~ 如事者, 做到放工, 咁就去o左食飯, 食完飯之後就繼續做... 到近九點o既時候, 去o左百佳度買定o的野食黎準備通頂用~~ 之後就正式通頂!!!...!!! 經過o左一晚o既時間, 個project都仲係有百幾個error(最後發現其實係已經大致完成), 去到大約六點o既時候, 想去睇日出, 雖則真係去o左, 但係因為o的雲太厚, 最後都係睇唔到, 而且個人已經攰到攰攰...... 但係因為o個百幾個Error而唔憤氣!! 過哂DRC, 係差o個百幾個LVS error囉... 好灰... 做到咁上下, 大約七點幾, 去o左食早餐, 但係o個時又唔知點解個肚有o的唔舒服, 我心諗, 唔係下, 而家先黎唔舒服, 反咩...... 算, 我忍你!!! 去廁所解決o左你先!!! 之後食個早餐, 再做多陣, 大約八點度, 對住o個近百個o既Error(已經少o左o的o的架啦...), 無心機, 就去o左3119, 等TA問野~~ 嚮等o既途中, (TA office hour係10點) 訓o左大半個鐘~~ 到大約九點半度, 起翻身, 再繼續!!! 咁嚮搵TA o既途中, 我已經將o的Error數目減少至幾個, 太好啦, 個program佢蝦我o既... > <" 最後由TA協助之下(實際上都係我自己解決o既...), 攪掂~~ 好野, 終於都攪得掂啦, 好野~~ 訓多o左陣就去o左食飯, 食完飯就上堂啦~~ 又一日新的開始(上堂訓覺)~~ 如事者, 上完堂又一日~~
星期五(四月十二(農曆)), 今日唔駛返學, 終於都可以訓翻覺好架啦~~ 一點先起身...... 溫書~~ 訓~~ 食~~ 溫書~~ 訓~~ 食~~ 溫書~~ 訓~~ 又一日~~
星期六(四月十三), 今朝要返學校Demo, 成功Demo, 又攪掂多一個project~~ 好野~~ 之後就去o左睇獸醫, 捱o左成個星期, 唔病就有鬼啦, 我呢隻禽獸睇完獸醫之後, 突然有人放Barn, 又Take o左~~ 之後就到355 project, 都唔知有無攪錯, 咁叉多project架...... 呢個Sem 四個project纏身, 分別係FYP, 231, 301同 355, 唔係讀UST o既人唔知呢堆係咩數字黎架啦, 簡單黎講, 係course code, 即係代表咩course, 就係咁~~ 做到近旁晚, 都係時候返屋企啦~~ 咁又一日~~
星期日, 今日要返工, 終於都返得工, 但係之後又要請兩個星期假丫嘛, 無錢... 放工好似同o左嘉茵同小敏去o左食糖水(希望我無記錯啦...) 之後就正式溫書之旅~~
星期一, 嚮屋企溫書, 訓覺, 溫書... 又一日, 但係溫書進度唔理想...
星期二, 今日下晝既然都要返學上301 tutorial, 上晝就返o左去溫書, 進度都一樣係唔理想... 下晝上完tutorial之後就去o左做實驗/俾人做實驗, 收翻少少咁啦~~ 又一日...
星期三, 今日都係嚮屋企溫書, 訓覺, 溫書... 又一日, 聽日考架啦, 努力呀!
星期四, 今日考219, 經過尋日溫o左咁耐書之後, 都無乜把握, 事關呢科都未必count落GGA度, 但係都會照溫o既, 高分咪對個GGA有o的幫助, 低分咪唔count囉~~ 呵呵~~
星期五, 今日... 考兩科... 先係晨早o既231, 溫完書都唔識... 記唔到入腦, 真難頂... 跟住就係下晝o既100F, 都係唔識, 雖則係考MC, 但係... 我無運架囉...
星期六, 日, 呢兩日都無返工, 終於都有得同屋企人飲下茶啦, 呢o的機會認真少有, 因為平時星期六日唔係返工就係返學, 係呢o的咁o既日子先機會同佢地飲下茶~~ 吊頸都要抖下氣o既, 咁就出去鬆一鬆啦~~
星期六成日都無溫過書, 掛住做355個project...
星期一, 都係溫書, 訓覺, 溫書... 又一日~~ 聽日到301...
星期二, 今日係301, 又八點半... 份野... 要背式囉, 我到而家都唔明, 點解考試仲係考人地有無背書架, 又唔係考歷史, 背黎無意思架囉... 但係好在有個project墊一墊(未出分你都知有得墊...) 應該都唔會太大件事o既... 好, 剩翻一科~~ 所以都係做多陣個project先~~
星期三, 聽日係最後一科啦, 努力溫書呀~~ 所以今日都係溫書, 訓覺, 溫書... 又一日~~
但係嚮溫書, 訓覺, 溫書o既途中, 成個下晝都收到勁多email, 首先係話我地個project俾人nominate o左出去比賽, 正當我地心諗唔知係乜Q之際, 又收到個email話, 原來我地個FYP係Best FYP, 果真係"驚""喜"一浪接一浪~~ 攪到無哂心機溫書...
星期四, 今日係最後一科喇, 努力呀~~ 點知今日考試都幾攪野, 首先係professor 佢考考下, 唔係, 係嚮我地考考下走鬼o左, 走o左出去十分鐘都有囉, 之後就又有位同學佢嚮兩個鐘o既考試時間面, 拎住個水樽出o左去兩次囉, 咩人黎架, 飲咁多水o既... 好野, 終於都考哂試啦~~ 之後去o左對301卷, above mean, 都未死得o既~~ 之後就到最後一個project~~ 本來今日要去消防大使度開會, 但係個project 進度唔理想, 最後都係去唔到, project緊要o的~~
星期五, 今日project, 但係進度極之唔理想, 最後要請埋聽日假黎做.....
星期六, 今日成日都project, 終於都做好, 個report最後都俾晶晶佢KO o左, 晶晶好野~~ 呢兩日都十二點先返到屋企, 攰死...
星期日, 今日終於都返翻工啦~~ 下晝唔知點解EA房個project有問題, 攪到拎o左第二個黎睇喎, 但係臨尾再試o既時候又無事喎, 頂...
夜晚, 本來約好聽日唱K, 點知呀豬佢又放飛機, send個sms黎話唔去, 某程度上我都估到... 算!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home