↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 6月 06, 2008

四月卅至五月初二

星期二, 今日所做過o既野就係食, 訓, 食~~ 訓到十二三點先起身, 之後就睇下o的舊戲, 睇睇下訓著o者...... 一訓就訓到六七點... 點知訓醒起身, 死火... 頭痛... 呀!!!! 點解會咁架... 辛苦... 估唔到無野做嚮屋企會咁... 真係無陰公呀...
星期三, 今日上晝去o左打波, 但係因為個人好似虛脫咁, 打o左個幾鐘就要抖... 人老o左, 估唔到會咁... 下晝同夜晚就準備比賽o既野, 點都要整o的presentation file o既... 如事者, 咁就又過o左一日~~
星期四, 嘩, 今日去拎獎呀~~ 就係呢個Professor Samuel Chanson Best Final Year Project Award~~ 簡單黎講即係Best FYP Award~~ Dress Code係Smart Casual, 咁除o左恤衫西褲之外, 都應該無乜選擇... 但係呢... 我起身亦都見頭痛... 真難頂... 但係點都要頂返去架啦 ><" 有Cert之餘又有cheque, 好野~~ 等我post相出黎俾你地睇下啦~~
最左邊o個個係我地FYP o既supervisor, Dr. Jogesh MUPPALA, 而最右邊o個呢, 就係Department Head, Dr. Lionel NI
平時俾錢UST就俾得多啦, 今次呢, 終於都有錢收~~ 好野~~

個名當然係麵王之王啦~~

攞完獎, 食完飯之後, 都仲係好頭痛, 去o左睇獸醫...
之後就去o左幫人整機, 幫邊個? 唔話你知, 嘿嘿~~
整o左好多野呀, 裝好o左好多野呀~~
但係呢... 就係整唔好佢部電腦, main point都整唔好, 咁整到其他野有鬼用咩......
但係佢部機應該係hardware問題, 呢個唔識整, 裝完windows 都係hang機......
整好/完/唔好/唔到 之後就去o左銅鑼灣食飯, 計埋之前佢一次過o既野, 一餐都唔係真係咁過份o者~~ 應該都ok o既~~ 下次有機會我請你食糖水啦最多(又係糖水, 你厭唔厭架...) 食得多甜野, 個人會開心o的架~~
咁就一日~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home