↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 6月 10, 2008

五月初六至初七

星期一, 今日要返工, 順利還翻隻碟俾DeepV, 好彩無俾佢打o者~~ 今日小敏同芭芭拉又一齊返o左黎喎, 點解又係咁架...... 下晝有正正o既郭記檸茶, wow
上網睇到iPhone 3G, 點解咁快出架, 我換o左電話無幾耐架咋喎... 仲要咁平, 頂...
夜晚睇電視, 法證先鋒II, 點解o個個叫Ricky o既係個咁o既人呢... 影衰呢個名
星期二, 今朝要返學, 但係我好相信呢堂, drop硬... 用英文黎教中史, 加上佢無power point, 連transparency 都無, 我聽o左廿分鐘都唔夠就訓o左囉... 仲訓得好好添, 俾人拍o左兩次都唔願醒... 係唔願醒, 唔係唔醒~~ 所以最後上o左半堂就已經走o左, 去o左攪埋比賽o的野. 之後去o左食飯, 跟住上o左去呀Joe個Hall度睇碟, 睇到一半就去o左打波, 打到咁上下就去攪埋比賽o的野就返屋企~~
返到屋企, 見到iProA個email, 點解... o的參賽者o既email會出現嚮個cc度o既, 好在我係用學校o個個email o者, 我頂啦, 乜而家o的人咁做野架.
夜晚, 越睇部iPhone就越唔抵, 唉... 算啦, 等多一年先再會換電話架啦, 邊鬼度有咁多錢丫...
如事者, 咁就一日~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home