↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 6月 08, 2008

五月初三至初五

星期五, 今日晨早就要返學, 返Barn, 但係大雨到呢... 所以返到去, 個barn只係得四個人... 無人之餘我又勁眼訓, 事關尋晚整個所謂o既presentation整到好夜... 所以今朝就勁眼訓, 成朝坐嚮度, 除o左釣到泥猛之外, 亦都釣到石斑, 甚至連鯊魚都釣到~~ 終於都Barn完, 都已經三點... 幫Denny佢拎翻張Cert同埋張Cheque, 然後跟手同佢入埋, 順道幫自己入埋添~~ 就去o左食Tea, 都唔知係叫Tea定係叫午餐... 再上去執一執個presentation就返屋企~~
夜晚, 睇翻呢兩日o既劇集, 兩日之嘛, 都要睇到三點...
星期六, 今朝訓醒, 出面落兩落到咩咁... 加上個人又訓到有o的"wing wing"地, 又聽到係黑雨喎, 咁就繼續wing落去... 即係繼續訓~~ 正當我心裡盤數著如果個黑雨黑到三點就唔駛返o既時候, 即係大約十一點啦~~ 估佢唔到咁就轉o左做紅雨... 又過多半個鐘正當我想起身o既時候, 又再一次估佢唔到地轉o左做黃雨, 加上主管佢打黎叫我返工, 咁就唯有帶著一個疲累o既身軀起身~~ 食個飯之後就返工~~ 聽收音機講話邊度邊度水泥傾瀉, 香港仔塞車, 黃竹坑又水浸, 都有o的驚返唔到去, 但係當我搭車o既時候又好似水退o左啦喎~~ 但係成條街都好似打完風黎咁囉, o的舖頭濕哂之餘, 成條街都勁污穢, o的垃圾桶都吹到無一個係完整, 即係個個垃圾桶都分開o左做三份~~ 返到香港仔, 成個地都係泥喎, 個地好似做海底泥facial咁, 有層泥舖o左嚮地面咁喎~~ 返到去, 十二點半, 開工~~ 要返工都唔知係好定唔好喎, 唔好o既係少o左半個鐘錢, 無假放, 好o既係有錢搵...... 放工, 去o左奇哥屋企, 一入到去, 嘩~~ Woo~~ 六十寸Full HD Plasma, 四十二寸Full HD LCD TV, 卅二寸十六比九CRT 電視, 五點一聲道喇叭, 簡直呢~~ WoW~~ 用部六十寸Full HD Plasma玩Wii, 4play o既時候每格都大過我屋企部電視...... 之後用黎睇戲, 正到呢, 個Base十足十成個戲院咁架喎, WoW~~ 已經無野好講...... 奇哥, 打攪哂~~
星期日, 今日返工, 試到郭生牌檸茶, 正呀~~ 十足十茶餐廳風味~~ 郭生好野~~ 夜晚, 終於都睇o左DeepV借俾我都應該幾個月o既Transformer, 聽日還翻俾佢先~~ 希望唔好俾佢打啦~~
如是者, 咁又一日~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home