↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 6月 13, 2008

五月初十

今朝一早就起身, 要返Barn, 唉... 今日放蚊o既程度已經俾上個星期好, 事關我唔駛帶電蚊拍~~ 因為放親o既都係烏蠅, 飛得咁快, 想拍都拍唔到~~ wee~~ 咁就飛走o左~~ 都唔知可以點拍~~
好難咁捱到三點, 終於都放Barn, 食LunchTea~~ 乜黎架, 聽都未聽過o既... 即係嚮Tea o既時間食Lunch囉, 呢個字我自創o既~~ 我條, 即係廢話啦 =.= 之後就去o左Set埋o的野, 咁就返屋企, 做過o的乜, 同呀晶晶佢嚮度戇九居居咁唔知嚮度做乜囉~~ 我記得佢叫我講個爛gag架, 但係返到黎我又唔記得o左個爛gag係乜... 今日晶晶佢好似有o的唔同咁喎, 唔知佢做咩事呢?
放學, 晶晶幫手拎o左好多準備聽日比賽用o既野黎我屋企, 唔該哂~~
夜晚, 又黃又紅雨呀, 聽日唔好黑雨就得架啦, 我唔想又請假呀...
公司原本諗住攪o既BBQ, 因天雨關係, 改期~~
睇黎呢個月, 都真係放下暑假架啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home