↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 6月 14, 2008

五月十一 比賽日

今日係呢個叫做「泛珠三角安利盃 大學生計算機作品賽」o既比賽日
一早我就起o左身, 等待我groupmate o既來臨 - 幫手拎野, 之後就搭的士去利園, 即係比賽o個度~~ 嘩搭的士咁有米呀~~ 兩個人拎四舊野, 我groupmate仲要係女仔黎架添, 著住套suit加高跟鞋, 唔搭的士, 你想佢死定係我死丫, 佢死o既係佢行死, 我死o既係我拎野拎死... 我唔想攬住一齊死囉... 廿蚊的士, 都唔係好過份咁o者~~ 上到去, 我頂啦, 一team人只係得一格位俾我放野, 我頂... 一格o既大細係一張長枱俾三group人only, 我地又Mon又機頂盒, 加多兩部notebook添, 點夠位呀... 真係頂啦... 跟住就到demo 時間, 六個評判, 分六次黎demo, 同一set說話repeat六次以上(因為會有o的非評判o既人走黎睇, 唔講唔得...) 個口好似部錄音機咁, 除o左可以normal play之外, 仲可以1.5倍速黎快放, 因為Demo到最後o既候, 唔夠時間, o的評判叫我地講快o的囉, 係咁o既話你之前唔留翻o的時間黎聽...... 而家o的人o既時間觀念真係差~~ 攪到我好似玩緊急口令咁囉... 晶晶佢話我成個sell屎佬咁, 咁呢o的比賽, 係要咁架喎~~ 最後第一Round o既Demo就超哂時完成, 得翻大約半個鐘時間食飯... 行到邊都係咁多人食飯, 最後去o左一間自稱快餐店o既KFC度食, 但係呢, 叫野食都等o左幾個字囉, 我頂... 最後嚮我未食完o既情況之下, 帶走o左兩隻雞翼返到去先食囉... 準時返到去, 車... 都未開始o既, 食埋隻雞翼先~~ 之後就到好緊張o既present時刻啦, 因為呢, 佢相信佢係為o左避免o的唔入圍o既人走o既關係, 係佢一叫你就要出黎present, 真係大壓力, 但係呢, 其實我都唔係抱太大期望, 畢竟呢個project都唔係太夠創新, 加上呢咁o岩食完飯喎, 所以就會飯氣攻心(乜食雞都會飯氣攻心架咩? 係都係雞氣攻心啦~~ 雞氣... 咩黎架...) 咁呢, 一路聽人地present, 我就一路訓, 都不知訓得幾"淋", 連人地o的爛gag都唔識笑, 係人地笑完我先識醒囉... 最後, 我竟然有機會上去present喎, 好似o岩o岩訓醒就要present咁... 仲爆o左唔少爛gag出黎~~ 仲唔係因為仲未訓醒我先會咁語無倫次?! 最後呢, 嚮卅隊入面, 會有十二隊可以出黎present, 事後睇翻, 原來科大, 中大, 港大, 出咁多隊就咁多隊都有得present, 分別有五隊, 一隊同三隊, 另外仲有兩隊poly同一隊City~~ 至於最後四名可以上江西代表香港o既係一隊科大, 兩隊poly同一隊中大, 恭喜哂~~ 因為o個一隊科大o既亦都係我地老闆o既另一隊, 咁佢就唔駛咁失望~~
比賽之後, 晶晶佢即刻換翻對鞋(我講呢個係有原因, 請繼續留意下文), 之後就去搭的士返我屋企放低o的野~~ 點知呢, 個司機聽京都戲院以為係北角o既新光戲院囉, 當佢兜去維園o既時候我就開餐, 結果, 本來唔駛跳錶o既一程車變o左四十幾蚊, 好彩個司機話平時俾開幾多俾幾多o者, 唔係就真係...... 原本我都諗住跳唔跳錶都俾廿蚊, 事關氣錢都唔平, 咁短程都無得賺, 點知由十幾蚊變o左四十幾蚊, 司機呀司機, 唔關我事架, 你行錯路我都無計架喎...
返到黎, 晶晶佢臨走o既時候都要換翻高根鞋, 約o左男朋友丫嘛~~ 我... 無野講...
咁就完o左一日o既比賽~~
其實有咁o既result, 都唔知係開心定係唔開心, 做到有得present o既其中十二隊, 都可以話叫做有個交代, 但係做唔到頭四名, 點都有o的遺憾o既~~ 但係一諗到要過江西, 同埋基本上呢個比賽只係得我一個人比較有興趣去參加, 咁... 就係咁.
補貼翻o的present時o既金句先~~
『free is not a selling point』
『點解你會用linux?』『Windows Mobile 比較貴』
內容最後更改於 2008-06-21 00:44:35

0 Comments:

發佈留言

<< Home