↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 6月 20, 2008

五月十四至十七

星期二, 今日拎翻個Mon返學校, 重到呢... 之後就去o左做清潔, 無錯, 係清潔... 清潔機箱, 即係清塵, 用個吸塵機黎吸塵, 吸o左一個上晝之嘛, 就已經攰到呢... 都不知幾high, 即係攰到high high... 吸埋個下晝之後就已經死o左... 攰死o左... 都唔明點解晶晶又係咁多錢個鐘, 我又咁多錢個鐘, 佢就坐嚮個Barn度放蚊, 而我就... 做到隻咩咁... 佢話係因為我唔勤力讀書喎, 所以先要做清潔...... 唔... 相信都係頂啦...... 夜晚, 已經攰到死o左...
星期三, 今日亦都係要返學校做清潔, 早上十時返到去, 成個Barn都無人嚮度, 直至十點半先有第一個同學黎, 都好o既成個Barn我玩哂~~ 玩鬼玩馬咩, 吸塵就有你份... 再講咁多廢話, 加上吸埋吸埋o的塵, 遲早肺積塵呀, 到時你仲唔變肺人~~ 攪掂之後路過o左中環, 之後就返屋企~~ 夜晚... 攰...
星期四, 今日本來可以訓晏o的, 但係... 唉... 呀婆佢中風call白車入o左醫院, 咁就攪o左成日, 以後都唔知好唔好得翻, 唉... 天有不測之風雲, 珍惜眼前人. 夜晚, 頭痛到死...
星期五, 今日訓得晏o的啦, 但係, 唉... 個心都仲係咩咁, 好多野諗, 好多野想做, 人一世, 物一世, 好多心願未了, 有呢日假放, 俾個人靜下都好o既.
本來今日係要返學, 點知同David佢swap o左, 當中又swap錯, 攪到我放錯slot咁, 都唔知係好事定壞事. 有時o的野, 天意吧.

0 Comments:

發佈留言

<< Home