↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 6月 25, 2008

五月十八至廿二

星期六, 今日當然要返工啦, 返到去, 見多兩個新暑期工喎~~ 之後成日都嚮度做個stat, 如事者, 咁就一日~~
星期日, 今日可以叫做Hea~~ 成日都好似好忙但係基本上就好似無乜點做過野咁, 因為要print幾百張booking form俾暑假工佢釘裝, 又一整整夠幾年先~~ hea下hea下就又一日~~
星期一, 今日嚮屋企度休息, 簡稱Hea~~
星期二, 今日本來約o左o的表弟佢地去踩單車, 點知俾人放飛機囉, 三號風球又點o者, 又無落雨, 個天又陰陰地喎, 仲唔係踩單車o既最好時機, 唉... 飛機, 呼~~ 一聲飛過... 最後, 上晝同o左母親大人去o左飲茶, 下晝嚮屋企度睇戲...
星期三, 今日八號風球呀, 好大風呀, 好大雨呀, 不過呢o的都唔關我事, 因為八號風球嚮十一點三已經落o左, 而我亦都訓到十二點幾先俾人叫起身... 加上我今日學又唔駛返, 工都唔駛返, 即係放緊假呀~~ 咁又點會關我事呢~~ 咁成個下晝就嚮屋企度無聊, 又係睇下戲咁~~
夜晚, 去探呀婆o既時候, 佢一見到我就好有中氣咁話『哎呀, 你黎就好啦, 痛死我啦』咁我就即刻幫佢"揼"骨, 事關佢有風濕, 平時我都有同佢"揼"骨咁o既. 而家一聽到佢咁叫, 都唔知開心定唔開心好, 聽到佢咁好中氣, 個心係會安樂一o的o既, 因為佢之前幾日都唔係幾好精神, 講野都唔係太清楚(我日日都有去探佢!), 而家一聽到佢咁好中氣, 當然會安樂一o的, 但係另一邊廂, 聽到佢咁想搵人陪, 個心總是不是味兒, 因為醫院o的姑娘唔會俾你嚮非探病時間入去探佢, 每日只係得o個兩個鐘頭探病, 唉...

0 Comments:

發佈留言

<< Home