↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 7月 14, 2008

六月初九至十二

星期五, 今朝一早就返Barn, 亦都係得幾條友嚮度, 都唔知佢地晨咁早返黎做乜...... 睇完軍曹之後就搭車去深水埗, 約o左茵茵佢一齊食完飯之後去睇學車o既野, 原本約佢點九嚮深水埗等, o個陣已經就死, 餓死個死... 點知... 佢搭錯車... 都係唔好講佢咁多喇... 終於都等到佢黎啦, 原本諗住食譚仔, 點知多人多到呢, 加上我個肚已經生o左去背脊o個度, 畸胎呀~~ 咁最後去o左對面o既維記, 食豬潤牛肉麵, 正呀~~ 之後就去o左睇, 路經長沙灣政府合署, 果然, 收一個呀姐o既傳單就個個都俾你, 仲勁過街邊o的sales... 但係最好笑o既係李健o個個呀姐, 佢話, 我地係李健呀, 好出名架, 電視都有買廣告架, 真係俾佢吹漲, 唔知點解佢呢句野攪到我唔想幫襯佢喎...... 最後揀o左鏗鏘, 又平又抵, 加埋都係四千幾, 廿六堂, 平過李健, 唔會俾佢o的筆試堂呃咁十個八個鐘, 事關佢係免費上, 仲要係任上喎, 勁!! 如事者, 咁就俾o左千幾個大洋黎報名~~ 下星期一就知幾時筆試架啦, 努力, 加油!!
星期六, 今日返工, 好似得我自己一個咁, 幾爽呀, 成部機都係我用哂, 呵呵~~ 事關呀成哥佢入o左去整野, 咁個counter就得我一個, 呵呵~~
星期日, 今日亦都係要返工, 今日到我要整野囉...... 攪到我好似自閉咁... (你個樣不嬲都係咁自閉架啦, =.=") 咁就過o左一日......
星期一, 今朝同o左媽媽同表弟去睇戲, 正確黎講係請佢地睇戲, 都唔知幾時先再有機會可以請到媽媽睇戲lu, 但係可能係因為套戲o既關係, 媽媽睇到咁上下就閉目養神(即係差唔多訓著o左), 勁... 睇完戲就去o左食kfc, 之後就返學lu~~ 第一堂o既關係, 上o左個半鐘就放學... hea o左陣之後就收到鏗鏘o既電話, 八月十四日上晝十點卅五分考筆試, 跟手就過o左去拎埋封信, 好野, 我有牌啦~~ (學牌之嘛......) 有機會o既話post俾你地睇啦~~ (有機會先算啦~~)
同事三分親裡面o既文丞君好差, 鐘意一個人又唔認, 好憎呢o的人咁玩弄感情

0 Comments:

發佈留言

<< Home