↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 7月 24, 2008

六月十九至廿二

星期一, 今日可以訓晏o的啦, 下晝返學~~ 今日講書好似講到趕書咁囉, 快到呢...... 仲要係聽日就midterm, 都唔知點死...... 不過呢, 其實呢科我都無乜期望, grade就無乜所謂啦, 享受下呢個暑假啦~~~~ 夜晚, 想溫書, 但係都無心機......
星期二, 今日midterm呀, 諗住上晝返Barn o個時先溫書, 但係呢...... 最後都係求其望下就算, 無心情呢...... 最後做份卷, 做到最後十分鐘, 連check都費事, 訓o左~~
星期三, 今日好彩要Barn咋, 唔係返學都唔知做乜, 上晝Barn, 之後下晝就返去睇下自己幾多分, 上o左一個鐘頭多o的就走得, 如果唔係要返Barn o既話今日返黎都唔之為乜, 至於個成績...... 唉, 都係唔同提喇...... 點知呢, 放o個陣時, 發覺自己唔見o左個銀包喎, 極度驚慌, 之後發覺原來係跌o左嚮條罅度, 真係唔該哂o個個FMO哥哥~~ 本來去唔到o個個pre o camp, 都有時間去到~~ 之後就再坐多兩個鐘頭Barn~ 唉...... 呢排真係黑仔......
星期四, 今日上晝係Helper training喎, 點知有個helper遲到成半個鐘都有喎, 但係我就俾呀德話我"攪笑", 實際上可能係"攪事"...... 今朝咁早起身呢, 食完個飯之後又俾周公佢發功, 訓o左成粒鐘...... 放學o個陣, 去o左David個Hall度睇Saw III (恐懼鬥室3), o的鏡頭只係一般恐怖, 但係呢, 有一幕係嘔心架囉, 唔係恐怖, 而係嘔心...... 睇完都想反胃......
如事者, 今日都依然係好眼訓......

0 Comments:

發佈留言

<< Home