↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 7月 17, 2008

六月十四至十五

星期二, 今日要返Barn, 之後要返學, 當中只係得唔夠半個鐘o既時間食飯, 食得好快...... 放學o個陣, 本來有兩單去幫prof整機可以做, 點知有一單佢臨時取消o左喎, 話我地o的helper去o左都無用, 所以取消o左, 我心諗, 無用... 咁勁你唔好搵人幫丫... 搵得學校幫你手, 最後咪又叫o左我地呢o的helper黎幫你~~ 之後整o左單好易, 整o左o的野, 吹o左陣水就攪掂, 原來好心有好報o既, 尋日我請o左媽媽睇戲, 今日就有翻o的黎幫補下, 雖則都係差o的, 但係都幫到唔少, 睇黎我都要做多o的善事先~~ 之後見仲有時間, 去o左搵佢地玩呢個攀石, 嚮學校度玩o者, 不嬲都幾鐘意玩, 但係嚮學校度成日都無時間玩, 佢o的堂全部都係夜晚o既, 點玩呀... 但係原來而家無教練都可以玩架喎~~ 正呀~~
星期三, 今日亦都係要返Barn同返學, 食飯o個陣好開心茵茵佢返黎陪我呀~~ 亦都係食得o個半個鐘佢都肯黎陪我, 真係唔話得~~ 放學之後, 去o左幫人整電腦, 好易就攪掂, 點解另一個幫佢整o既人整唔到o既?! 係仲有一樣整唔到...... 但係已經無時間...
星期四, 今日返學, 返下晝, 已經訓到十點架啦, 點解都好似訓唔夠咁, 上堂都係咁訓...... 認真無奈...... 咁就浪費o左一個week......

同事三分親裡面, 開始見到o的happy ending出緊黎, 樓華終於都同明珠佢一齊.
甜言蜜語:『愛一個人, 唔係擁有佢, 而係應該有犧牲同祝福』

呢張就係我o既學神牌喇~~


仲有呢條link就係我上次去飛行服務隊o既Album~~
http://www.facebook.com/album.php?aid=61057&l=71d47&id=528291211

之前唔知點解突然間好想影呢盒流緊汗o既檸檬茶~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home