↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 20, 2008

六月十六至十八

星期五, 今日晨咁早就要返Barn, 真係訓都未訓醒囉, 戇住咁返barn, 返到去, 亦都係戇下戇下咁, 又係得幾條友嚮度... 之後本來諗住嚮得半個鐘o既食飯時間裡面食麥記, 點知多人到呢...... 一條龍有近廿人嚮度排緊, 但係有兩條龍嚮度喎, 最後都係放棄好了... 上堂o既時候, 我又點敵得過周公o既發功丫... 上完堂之後就又坐多陣Barn就走人~~ 之後就去o左食呢個披薩, 免費披薩, 多謝呀成~
星期六, 今日返工, 出奇地少人, 通常暴風雨前夕都係風平浪靜o既, 唉... 果然, 第二日就... 講翻今日先, 呀E佢地執到包雞喎, 其實係包肉黎架o者, 最後我嚮一個唔怕死o既情況之下就食o左佢, 當然, 要呀E佢煮架o者~~ 不過話時話, 又唔錯架喎~~ 之後又食雪條, 食呢個孖條呀, 仲要係同一個女仔食添呀, 呵呵~~ 至於係邊個女仔, 唔話你知~~
星期日, 果然今日o既風平浪靜, 今日就俾人投訴, 死八公丫, 你唔好再俾我見到你, 有種你唔好嚮我返工o既時候黎, 唔係我一定會楂正黎對你!!!! 之後就無哂mood... 俾人激親, 點會有mood丫, 唉...... 就連妹姐整o既馬豆糕都無去食到, 真係慘... 如事者, 咁就一日...

0 Comments:

發佈留言

<< Home