↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 8月 07, 2008

七月初六

強烈熱帶風暴北冕今日幫全香港市民帶來一日假期, 但係我就少o左一個搵錢o既機會, 個風真係打足成日由上晝五點四十分, 到下晝五點十五分, 打工仔就好啦, 有假放, 但係我就, 唉...
成日嚮屋企度發臭, 真係無陰公... 話咁快就一日......
post翻前兩日o既相先~~
打開o左o既機箱~~


clone機o既時候, 當然要o的時間等架啦~~ (蛇王你就蛇王啦)


極之精神o既我, 天生神勇~~ (訓醒就緊係精神架啦 =,=)


尋日clone o既過百部機, total有一百零五部~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home