↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 27, 2008

六月廿三至廿五

星期五, 今日晨咁早就返o左學校返Barn...... 但係今朝竟然出奇地有唔少人嚮度喎, 佢地唔駛訓架咩...... 點解會有咁多人嚮度架...... 真係丫...... 之後就好無聊咁過o左成個上晝, 終於都食飯啦~~ 諗住食麥記啦, 順手幫晶晶佢換隻哈佬吉蒂啦 橫掂都諗唔到食乜好, 點知鬼咁多人排隊, 呢個都算喇, ok, 我等, 但係呢, 一隻十蚊, 兩隻就廿蚊, 加埋我個餐, 咁就四十蚊架啦喎, 八達通儲分, 加加下都唔少分啦, 點知呢, 嚮買餐o既過程中呢, 我總共講o左三次話嚮度食, 同埋兩次話係儲分, 佢都依然係無得儲分同埋同我pack走架囉, 有無攪錯呢!!! 早知唔食佢好過啦, 我食LG7唔!!! 真係頂... 上完堂之後放學, 收到保險Agent 個電話, 原本係約我今日黎睇下有咩plan o岩我, 點知個agent佢食錯野, 肚痛囉, 黎唔到...... 真係俾佢吹漲...... 最後就去探一探呀婆之後返o左屋企沖個涼, 之後去中五同學o既gathering, 咁就玩到十一點幾~~ 返屋企~~ 估唔到差唔多個個人都讀o左個Degree返黎, 都唔錯~~ 有個仲係做空姐添呀, 靚女~~ 有個仲讀緊博士添呀, 勁呀~~
星期六, 今日可以訓到十二點幾先起身, 正呀, 因為請o左假去上筆試堂~~ 兩點至到四點~~ 上完之後就好無聊, 一條友行街, 真係行街, 我行o左約三分一o既長沙灣道同埋成條彌敦道, 無錯, 係成條彌敦道, 由好似係八百零二號行到去一號直落尖沙咀, 之後搭船過海, 再行返屋企, 如事者行o左總共兩個鐘, 返到屋企六點幾~~ 出o左一身汗, 攰到PK...... 我仲計過我大約行o左五公里添呀, 你話我係唔係好有聊呢~~ 夜晚攰到十一點就訓o左......
星期日, 今日要返工, 但係撞鬼囉, 返到去俾人嚮隻手度刻字...... 仲要嚮o的手手腳腳度打檢疫印, 成隻豬咁...... 真係無陰公囉...... 仲要俾佢影相, 有機會post出黎俾你地睇呀下...... 認真慘......
夜晚... 無心機溫書添......

0 Comments:

發佈留言

<< Home