↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 10月 10, 2008

九月初七至十二

話咁快又一個禮拜... 過埋呢個禮拜, 應該會多翻少少時間溫書~~
星期日, 今日同DeepV調o左, 咁即係返早, 點知呀成打黎先發覺唔知點解變o左傳說中o既CT恩佢返喎, 終於都見到佢o既蘆山真面目啦, 話就話做同事做o左幾個月, 好似半年都黎緊, 嚮人地口中就聽得佢多, 但係就未曾見過佢o既真人, 今日竟然會俾我見到佢呢~~ 點知佢翻到黎, 就話因為DeepV佢食炒飯食到肚屙喎, 炒飯都可以肚屙?! 佢o的炒飯都真係幾咩喎...
星期一, 今日終於都又有翻日day off啦, 成日都嚮屋企度溫書, 但係溫黎溫去都係得個吉... 夜晚出o左去食飯, 今日係呀Joe生日呀, 呀Joe生日快樂~~ 去o左呢個荃灣小肥羊度任食打邊爐~~ 個半邊麻辣湯底, 真係好辣... 兩滴都已經夠死了... 打完出黎有浸辣椒油嚮面的... 我都係打清湯好了... 唔係會死人的... 今日係呀Joe生日, 我地又點少得唱生日歌呢~~ 小肥羊度唱"恭祝你福壽與天齊~~", 係咪好吹脹呢~~ 成間野o既人都望住呀Joe了~~ 而且我地又考敬佢粒成隻湯匙咁大粒o既雞子(無錯, 係成隻湯匙咁大粒的, 痴線的, 都唔知係咩雞黎架喎, 我地諗, 火雞子都無理由咁大粒啦...) 而且又有o的好過癮o既野打喎, 例如"黑粉皮", 生o既鵪鶉蛋咁~~ 粉皮?! 無錯, 真係一條條o既粉皮, 所以就有好多呀Joe, 呀希, 大師, 豪哥嚮個爐入面啦~~ 當然我亦都唔少得俾人放落去啦... 之後就去o左食糖水, 友記糖水(係咪滿記o既fd黎架呢?), 飲o左杯"紅日LaLaLa", 什麼芒果汁加紅x汁加QQ果凍(唔知係紅咩汁了, 總之係紅色的啦), 之後就行o左過去荃灣西站個海旁度玩, 最後係趕尾班車返屋企~~

抬起呀Joe行海旁~~
星期二, 今日係清明之後o既重陽, 有咩今日好講啦, 唔係又要等半年架啦~~ (都過o左啦, 有咩留翻拜山先講啦~~) 重陽又點丫, 咪又一樣係要返工... 今日一返到工, 諗住係見到DeepV架嘛, 但係唔知點解突然見到呀DeepV身材肥o左咁多o既?! 望真o的, 原來係魚配蠔~~ 即係Linus呀~~ 原來佢今日專登趁住重陽, 黎拜下DeepV o既, 丫, 應該係拜訪下呀DeepV先真o既~~ 佢食個飯之後就去o左lu~~ 真係快, 估唔到佢咁早就去~~ 咁早就去返屋企~~
星期三, 今日一起身, 頂, 頭痛呀, 未溫哂書呀, 聽日就quiz啦, 今次真係仆街啦~~ 返到去返Barn之前, 去睇個獸醫先, 佢話係有o的感冒, 同埋有輕微o既腸胃炎喎, 食o左藥之後都仲係咁唔舒服囉... 仲要嘔o左次添囉, 書又未溫好, 功課又未做好, 點算呀... 好彩之後都好翻少少... 但都仲係勁頭痛囉...
星期四, 今朝要Quiz, 但係個人都仲係wing下wing下咁... 頭痛丫嘛... 點知呢, 一過o左個Quiz之後呢, o的藥力先走黎發作, 即係唔痛... 都唔知點解會咁囉... 頂!!! 至於返學o個陣呢, 我地有位女同學俾人騷擾囉, 講o的野簡直係有恐嚇成份喎, 幾恐怖呀, 最後俾我地遊說o左佢上去SAO~~ 事關o個位男同學真係好恐怖囉, 真係唔識形容, 我地班男仔諗落都恐怖, 好似做戲咁架囉...... 真係慘...
星期五, 今日真係晨咁早就返學, 真係晨咁早, 都未試過八點要返到去, 主要o既工作係做support, support下個conference o既電腦呀, 燈光呀咁, 都幾好, 唔錯~~ 下晝仲見到呀財爺曾俊華添呀~~ 做到夜晚七點... 之後仲要做埋份功課先返屋企, 成十點先返到屋企......

1 Comments:

Blogger 不來梅的網誌博客聯播站 said...

hello,happy Saturday

nice to meet you

12:22 下午  

發佈留言

<< Home