↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 10月 13, 2008

九月十四十五

星期日, 今日可以訓晏o的了, 但係咪又一樣係要返工... 返到去, 基本上係hea過一日... 即係慳翻唔駛打~~ 夜晚獎門人好好笑, 死人郭少芸佢發姣咁, 好抵死~~
星期一, 今日一早起身, 準備去學車, 九點開始, 點知去到電車站度見到有一群人嚮度就心知不妙, 好在最後嚮大約八點十一就到, 好彩好彩~~
今日大致上黎講只係嚮條街度楂o左半個鐘, 咁仲有成個鐘去o左邊呀? 去o左睇師傅佢抄野呀, 講下架車呀咁... 仲有用o左十五分鐘黎試個油門~~ 但係其實諗落都o岩的, 因為都真係幾重要... 總括黎講今日呢一堂跟本係一隻"四都像"嚮度楂緊車... 四都像?! 無錯, 係四都像, 雞手鴨腳, 呢個形容詞應該唔駛解釋啦~~ 剩翻o個兩樣就係豬同猩猩~~ 豬?! 呢個都仲諗到, 成個豬頭豬腦咁, 仲唔係豬?! 咁至於猩猩呢, 真係諗唔到喎?? 你有無睇電視呢? 呀笨與呀占o個隻猩猩呀, 簡單黎講, 即係我笨. 咁所以我就係"四都像"~~ 下晝入o左去科學園度開工... 眼訓... 夜晚, 想報IELTS, 但係俾o左四次錢都唔得, 唔通真係唔駛錢o既雞o的o既?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home