↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 10月 24, 2008

九月廿三至廿六

星期二, 今日返學, 上堂, 落堂, 食飯, 上堂, 落堂, 如事者, 咁就一日...
星期三, 今日返緊Barn o既時候, 突然間我地o既Super Star出o左黎同我講"不如我地做翻朋友丫", 我心諗, 乜搵o的咁o既野攪呀... 做乜燒埋我o個疊呀... 好在最後都因為要溫書而可以打發佢走...咁佢話聽日再搵我. 仆... 聽日大件事... 即刻msn其他同學, 搵佢地照住先~~
星期四, 今日返學o既時候, 以為好順利咁見唔到星同學, 點知一返到去就見到佢坐o左嚮課室度, 頂... 平時唔見佢咁早呀... 攪到我等埋其他同學仔先一齊入去囉... 之後就仲好笑, 佢係咁望向後面, 攪到有半班o既同學都嚮後面笑緊, 我地又玩調位喎, 咁佢就更加經常望後面, 仲借丟垃圾為名行出去課室前面望哂後面, 攪到跟住有兩位攪事o既同學都照樣行出去丟垃圾, 笑死我地囉~~ 最後一落堂佢就走鬼o左, 又話今日同我傾, "徙"氣~~
星期五, 今日晨咁早就俾人嘈醒o左, 本來今日off架嘛, 所以話呢, 做project最衰同埋我最憎o既就係o的requirement唔清唔楚, 錢, 真係賺得唔易...
下晝, 終於都有覺好訓~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home