↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 10月 20, 2008

九月二十至廿二

星期六, 今日要返工, 返返下o既時候, 學車師傅佢打黎喎, 問我今晚學車得唔得, 下... 今晚與敵同行大結局喎, 點得呀... 呢個師傅佢真係幾忙~~
夜晚個與敵同行, 郭晉安佢係咪真係精神分裂架, 點解唔駛佢入青山o既, 仲有係佢謀殺同意圖謀殺喎, 點會坐得幾年咁少呀, 鄭嘉穎佢誤殺都坐十年啦, 無天理的~~
星期日, 今朝返早, 眼訓死, 早知唔幫deepv佢返早, 訓多兩個鐘仲好...
星期一, 今朝學第二堂車, 順翻o的, 師傅佢都放o左唔少手俾我"楂", 但係都好似未係好掌握到轉彎幾時要回同個角度... 今日竟然有三個大錯誤, 一個係我拉o左手制之後無落空波竟然放o左極力子攪到死火喎, 第二個係我用o左一次交叉手呀, 而第三個就係嚮我打右燈要轉右o既時候, 後面有架貨車佢竟然嚮我右邊抽頭出黎, 呢個都唔係問題, 問題係佢係抽頭出黎轉左架囉, 我自己又衰, 衰無睇鏡, 下次一定會睇鏡, 好在今次dup得快o者, "條死發瘟都唔知係唔係趕住拎出世紙"我師傅講的:"俾著係架殘車o既話車實挨埋去, 危險駕駛呀, 釘佢牌都有知", 好在唔係考牌o者, 唔係實肥囉, 到時真係多得佢唔少... 原來吊極力子係幾攰的...

0 Comments:

發佈留言

<< Home