↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 29, 2008

九月廿七至十月初一

星期六, 今日返工, 唔知點解今日o的時間好似過得特別慢咁, 好耐都未到放工... 放工之後就去o左祺哥屋企, 睇呢個六十寸plasma耶~~ 食飯o既時候, 佢表姐可以一個人煮九個人飯, 勁呀~~ 一路食飯一路睇電視, 只係一個好普通o既高清翡翠台睇"係咪小兒科"o者, 都可以聽到o的環迴立體聲o既呼呼聲, 祺哥o既音響果然係好勁呀下, 聽到O咀...... 之後就睇o左套第二次睇o既"熨斗人", 即係呢個IronMan呀~~ 話雖係第二次, 但係呢, 嚮屋企度用個十九寸Mon睇RMVB同用個六十寸Plasma加好正o既音響睇, 跟本係唔同...... 無得比的... 睇完之後佢隻貓就好嘆咁訓o左嚮個地度喎, 祺哥就好順手咁轉轉轉佢隻貓, 攪到隻貓好似嚮度抺地咁, 我拍o左片呢, 有機會放上黎先~~
星期日, 今日好難得地見到呀Linus主任返, 如果唔係就上晝無人返架lu~~ 點知佢唔返尤事可, 一返黎就攪攪震, 攪到死人骷髏頭佢嚮度攪事, 排後補位邊度一定有位架o者, 佢都戇鳩鳩的, 跟本就係一個癲婆嚮度對號入座喎, 最後有人走, 俾機佢用咪一隻狗咁乖乖地走入去用機~~
星期一, 今日又有Day off喇, 真好~~ 但係我發覺dayoff係會令到人頹的... 攪到我無哂心機溫書喎... 成日都嚮度打機, 都唔知點算... 過幾日就midterm, reading都未睇哂... 都唔知點算...
星期二, 今朝返學, 竟然見到CPEG o既officer Vicky喎, 知就知佢係住北角, 但係撞到同埋一齊搭車就真係第一次~~ 上堂o既時候, 我地o既SuperStar佢遲到, 但係又專登坐一個角落位喎, 又時不時望過黎喎, 攪到豪哥佢都忍唔住要屌佢, 呢o的咪係叫做"樓屌"囉~~ 臨食飯之前, LTA門口有個Nokia Counter有飄(發泡膠)雪玩喎, 所以我地就放o左呀Joe入去玩, 最後佢就成頭都係膠, 發泡膠個膠, 即係膠頭~~ 哈哈~~ 食完飯之後諗住去哂相之際, o的相紙又未有呀, 都唔知有無攪錯... 攪到我地無野好做, 最後我就慘被呀Joe佢蹂躪囉, 唉...... 之後上埋個tutorial就趕去消防局開會, 但係去到o既時候就差唔多散會咁滯囉... 下次都係咪鬼去開算, 仲攪到我咁趕...
星期三, 今朝返工, 好有mood咁做o左大半份數學o既功課, 但係就掂都未掂過聽日個Midterm... 下晝蛇去食飯o既時候, 都唔明點解LG1個燒味咁早會洗砧板囉, 仲用o的唔知係咩o既液體黎"吱吱吱吱"落個砧板度喎, 早知唔食燒味啦, 三寶飯有隻無黃o既咸蛋, 呢個唔係問題, 之後佢放o的白菜仔放到好似仙女散花咁舖嚮面, 呢個亦都唔係問題, 當我發現佢無俾薑蓉o既時候, 佢竟然將o的薑蓉放嚮o的菜面囉, 我頂...... 早知就影張相先啦, 我唔係趕時間o既話你就知死囉!!!!!LG1燒味飯!!!放工之後就去o左買粥黎探呀希佢病, 呀希佢有病呀~~ 如事者, 成個midterm都未溫過, cheat sheet呀, 今次真係 cheat shit啦....... 呢個時候, 都係返屋企溫書咯, 唔係就真係shit啦......

0 Comments:

發佈留言

<< Home