↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 11, 2008

十月十一至十三

星期六, 今日被迫返早, 真陰公, 想訓晏o的都唔得囉, 下晝原本係呀恩返, 點知最後有個新人返黎... 佢仲要遲到半個鐘添, 唉... 攪到食飯食到一半都俾人叫出去... 不過原來呢個女仔係呀成個表妹黎架喎?! 攪到Kobe同呀樂佢地好開心, 一齊分享呀成o既特點, 估唔到呀成佢嚮o的親戚面前係一個乖的小朋友, 但係估唔到佢o既真面目係咁... 呢個就係呀成o既傳奇故事.
而我就唔知點解突然間諗到張咁o既野, 快快手咁整o左佢出黎~
廢成傳奇


星期日, 今日又係有個新人黎, 好在唔駛返早, 但係都已經夠死, 今日又凍啦喎, 死人骷髏頭又嚮度玩野, 硬係要print雙面, 你好人o既就話幫你o者, 但係你一次係咁兩次又係咁, 好得閒咩我地, 我都想有部雙面printer呀, 等你唔駛咁煩係咁要print雙面又print唔到呀, 麻鬼哂, 之後接到個電話話搵館長, 一聽就知係佢把聲啦, 睇黎遲o的應該都會俾人投訴架啦, 真黑仔.
一個短短o既八十四日, 好多時o的野, 整定o既.
夜晚, 嚮facebook度見到有位中學同學佢o既結婚相, 而我...
學車o既時候, 有時真係覺得貼錢買難受, 唉...
星期一, 今朝訓醒, 凍... 點解一晚就可以咁凍架呢... 下晝返o左學校去睇聽呢個recruitment talk, 但係今年呢個同上年o個個簡直係差天共地, 相信係因為呢個海嘯, 攪到o的公司都唔想請人咁喎, 唉... 聽完之後就做埋功課先走~

0 Comments:

發佈留言

<< Home