↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 08, 2008

十月初八至初十

星期三, 今日係返工日, 成日都係嚮個Barn度過日, 朝十晚六, 坐到人都癲... 成日所做o既野就係溫書...
星期四, 今日返學, 等車o個陣又見到Vicky呀~~ 上堂o既時候就好眼訓同溫書, 都無理到我地o既Super Star, 儘管佢有望過黎, 但係都無心情理佢~~ 溫書緊要呢~ Lunch o既時候, 突然興起出o左寶琳度食, food court, 最衰自己病啦, 唔係一定食壽司...... 食完返到去, 時間o岩o岩好, 但係又點丫, 都難敵周公o既召喚, 最後都係陪o左佢去遊山玩水... 之後就一個人溫書, 溫到之後個Tutorial~~ 咁就又一日, 但係今日都唔知咩事, 我竟然可以令到Jolie佢講粗口鬧我... 我都係時候收歛下, 唔好咁串咀了, 唉... 天生o既性格, 唔咁串咀就唔係我啦, 所以有陣時我都諗, 我咁o既性格, 其實某程度上都真係會得罪人多, 同埋會好難先搵到女朋友, 唉...
星期五, 今日midterm了, 被K.O.了, 下晝就返o左去溫書, 溫極都唔知自己係識定係唔識囉... 唉... 咁就灰o左(唔止)一日...

0 Comments:

發佈留言

<< Home