↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 11月 05, 2008

十月初五至初七

又係時候打下日記啦
還記得上個日記嘛? o個日o既風波仲未完, o個日都唔知做乜鬼野事, 先有成同事佢咁醒目, 再有學車o既時候做錯事, 死o左兩次火, 仲要係衰自己, 我都覺得係自己心不在焉, 個腦諗緊其他野, 唉...... 今日學開三波, 一條直路係咁踩, 轉灣o個陣我自己都有o的驚...... 但係其實夜晚學車, 都唔係太好, 咁少車, 真係剩係學技術囉, 都學唔到其他野...... 係咪應該係時候轉師傅呢? 學完車之後返到屋企, 又俾屋企人話, 唉...... 今日做乜撚野呀, 小!!!
星期一, 今日原本係dayoff 的, 但係由於我白痴o既關係, 原本今日交o既功課我以為係下星期一先交, 好在之前睇清楚o的o者, 唔係o既話大件事, 所以今日就專登返黎交功課... 交完功課之後就整cheat sheet, 整到佢兩頁滿哂, 而且係7.5字型, 個size o岩o岩好, 可以copy哂全部o既notes上去, 正呀~~ 咁就整o左一整個下晝o既cheat sheet啦~~
星期二, 今日當然要返學啦, 但係都唔知係咩事, 成鬼日都係咁攰, 由第一堂訓到最尾o個堂, 除o左中間一堂midterm無訓到之外, 其餘o既時間都係好眼訓, 一返到屋企, 沖個涼同食個飯之後就訓死o左, 訓到第二朝, 即係而家呀, 都係咁眼訓, 點算呢, 星期五都仲有一科midterm呀......

0 Comments:

發佈留言

<< Home