↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 7月 28, 2006

三日記

星期三, 今日成日都無乜點做過野, 都係Hea 住咁過, 但係第二日就知Hea o既日子唔多lu~
夜晚, 拎埋張Cert俾Billy, 問起原來佢入o左偉倫o個度做, 有得跟project, 都有成8字一個月, 雖然唔係多, 但係都唔算低啦, ok喎~~ 一路以黎都以為Xavier係讀CS/CPEG, 但係原來佢都係EEIC架喎, 之前仲有個orientation talk俾我地, 但係我個死人yahoo就同我放o左落去個spam mail box度囉, 攪到我miss o左, 問翻, 原來31/7就要交o個個credit transfer 張野, 仲有Math堂上, Xav都好人, 即刻scan俾我, 而且我聽日都去註冊, 問下先~~ 至於佢地呢, 派成績表o個日已經成班人入o左去交成績表, 咁快手o既?! 所以都早o左去註冊囉...... 咁咪即係聽日得我, 魚旦同積奇三個......
死人yahoo =.=凸
星期四, 上晝去註冊, 車程唔駛等車o既話太約係五十分鐘到學校(未計去課室時間) 即係早o左去ARO, 但係已經有人嚮度等緊囉~~ 見到隔離班有一個同學仔喎, 佢都係今日先註冊喎~~ 估唔到佢仲早過我...... 註冊o個時就影相, 即刻出到張有相o既學生證架啦喎, 咁快o既...... 部機~ 勁~~ 大學果然係唔同o的...... 之後就攪下個Account o既野, 仲有張學生證o既PIN 呀, e-Cert呀, 咁~~ 最後, 鏟上去EE Department問Credit Transfer同Math堂o的野~~ 果然係31/7要交囉...... o嘴...... 之後就去o左食飯, 不過, 唔平囉, 唉...... 以後都唔知點捱囉...... 唉......
睇翻o的學生褔利呢, 見到原來睇醫生唔駛錢架喎, 咁正o既, 仲有整牙都係好平, 洗牙都只不過係$70, 我棚牙十年未洗過, 今次都唔嚮度洗, 遲o的Book期先~~ 唔知佢整假牙又幾錢架呢? 有機會問下先~~
星期五, 今日好有可能係最後一日俾我Hea o既暑假囉, 因為聽日後日都要返工, 星期一就要返學啦, 唉......
下晝, 呀Ken Sir打黎, 問我收唔收到佢Email俾我地Cisco份工, 佢同我講叫JoJo佢去見喎, 我心諗, 點解會打俾我o既...... 算, 不過...... 我叫, 都要佢肯去至得架, 叫親佢都唔去o既, 不過又係o既, 要唔去o既話就點都實有一個理由係唔想去o既~~ 要去o既話就點都會有時間去囉~~ 聽完個電話之後, 個下晝就打住機咁過~~
夜晚, 照打俾JoJo囉, 吹o左陣水佢原來係嚮集成度做緊文員喎, 無得著牛仔褲返工, 平時見親佢唔係著牛仔褲就係著牛仔褲, 咁佢仲可以著乜返工呢?? 好似最後佢都無搭到我~~ 講翻份野, 佢話唔想做Sales 喎, ok啦咁, 不過諗真o的, 有得嚮Cisco度做Sales係幾好架喎, 起碼個名同o的經驗會好o的先啦, 不過佢唔想都迫唔到佢o既~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home