↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 15, 2006

週記~~

星期日, 今日又係要返工, 但係有Summer Helper喎, 咁就爽死~~ 不過家姐佢今日又無返呀, 咁聽日點去海洋公園呀...... 我就趁住張新份證要換, 咁就scan o左舊o個張, 用2400 dpi, scan又scan成個字, 個file勁大, 每面卅幾MB, print又print成個字, 最後就整o左張A4 Size o既出黎, 仲整多張彩色o既, 再過埋膠, 爽~~ 夜晚, 家姐佢話俾我知...... 佢死o左, 聽日去唔到囉, 攪到我地唔知去唔去好囉...... 傾o左好耐, 最後都係去......
星期一, 本來係去海洋公園, 但係就, 唉...... 落狗屎...... 攪到我要由黃竹坑行返去香港仔, 都唔係好遠架o者~~ 最後嚮圖書館度Hai~ Hai到十二點去唱K, 香港仔有K Lunch Buffet架喎~~ $49加一, ok抵喎~~ 之後就去o左時代睇戲, 睇球愛可人兒, 套野都ok好睇架喎~~ 睇完就去o左巴巴拉屋企, 置富, 果然係有錢之人...... 叫KFC上黎食, 十點鐘度走~~
星期二, 無聊咁嚮屋企~~
星期三, 下晝去o左飛髲, 之後就去o左幫呀恆佢copy o左張GC8~~ Gundam佢打黎話終於都有錢收啦,但係要遲o的唔知去邊度囉, 仲要約埋一齊, 唔係因為張Cert, 再加上我o個日係請假o既話就費事去拎囉......
星期四, 晨咁早家姐佢就打黎叫我幫佢返工, 佢都仲係病, 尋日食o左o的藥嘔翻哂出黎, 之後又要食七隻藥, 咁多o既...... 但係佢唔係要食中藥先得架咩, 佢話退唔到燒喎...... 所以要食翻西藥, 慘...... 而我就返十二至七, 但係計起上黎原來都係唔夠二舊水囉...... 吹漲......
夜晚, 出Result, 今次十一點三就睇到, 個分都唔係太難睇, 但係計翻個Average, 74.18, 頂...... 乜差零點八二分架咋...... 唉, 灰......
星期五, 返o左去拎成績表, 之後就去o左scan and print, 同呀恆佢去o左Fun Zone度打機, 再去維苑度食Tea, 埋單o個時本來係四十蚊, 但係呀恆佢放低o左張廿蚊紙o個個人就走o左, 等o左好耐佢都無黎翻, 但係叫極呀恆佢都唔肯走囉, 乜佢咁架, 呢個係人地o既問題丫嘛, 俾足時間佢都唔翻轉頭咁就走得架啦, 唉...... 佢係唔係太老實呢?? 之後就去o左民政處度攪埋o的野, 再去打多兩舖機就返屋企~~ 夜晚睇到個email 話non-jupas 入去o既話要去考個Math Test喎, 唔係就要Take多科囉, 下...... O 嘴囉, 要溫翻o的A Math 同 Pure Math囉, 唉, 睇黎都要Take科架啦...... 唉......
星期六, 返工, 終於都見到家姐啦, 但係佢好似瘦o左咁囉, 唉, 佢真係好病...... 放工, 無錢打機......
夜晚, 搵翻哂o的Maths書出黎, 成座山咁囉, 唉...... 都唔知點先可以睇得哂, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home