↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 5月 20, 2006

又黎一個週記

好耐未寫/打過啦, 成個week都唔得閒, 無時間打.....
星期日, 成個禮拜之前o既事, 已經有o的唔記得...... 剩係記得有唔少野做, 放工之後就去o左打機, 今次玩OutRun, 去天樂城度玩, 隔離有灣岸, 但係三蚊局, 無人玩, OutRun都係三蚊局, 玩o左局Heart Attack, 但係就玩得好差...... 之後就好似係去o左Game&Fun度玩灣岸......
夜晚, 溫書呀, Broadband呀, 未溫哂書呀~~
星期一, 今日要返去補課囉, 去葵芳度食飯, 都係維苑, 本來班長話拎埋佢個位, 但係佢就之前去洗缸, 遲o左lu, 趕唔切食學生餐, 其實佢食orginal都唔係好貴o者, 仲有麵包同湯添喎~~ kukuku~~ 講講下班長佢唔記得o左嚮邊度上堂, 但係佢好似係寫錯o左俾人喎, 問Gumdam佢又唔知, 最後係Billy同呀裕佢地嚮Department度伏呀Sir先知囉, 班長佢又係咁打電話俾人話改o左房囉, 真係笑死, 班長佢, 唉~~
連上四個鐘堂, 累死, 但係其實我就係又打下機, 又溫下broadband咁囉, 唉...... 但係溫黎溫去都係溫得o個兩頁, 都係訓下好過...... 放學, 去o左食小籠包, 但係已經過o左下午茶時間, 不過都係16蚊, 佢送野飲喎, ok架bor, 又叫o左小籠包, 又有鍋貼, 又有生煎包喎, 五個人食(計埋班長六個, 但係佢自記食一份), 叫o左四份野食, 計埋一個人都只係$13, 抵喎~~ 不過今日食野食o左好多錢......
夜晚, 都係溫書緊要o的......
星期二, 好正常咁上癲佬堂, Simon Sir堂, 之後去o左飲茶, 下午茶, 本來我地等到夠鐘先去, 但係班長佢又遲o左行, 同積奇佢一路講野, 點知我地去o左204度hai下先, 但係佢就好戇咁跟住積奇, 不過積奇佢係去名古屋度食架bor, 佢就打黎話我地fake佢囉, 我地由頭到尾都無話係去茶樓度架bor, 不嬲都話係去204度先架啦, 佢無聽野之嘛~~ $8.8一碗燒味粉麵, 平, 一人一碗(呀姐無食), 勁飽~~ 埋單都只係廿蚊, 抵~~ 之後又上呀KT 堂, 尋日四個鐘都夠死, 今日仲黎, 我最後都係溫書同訓覺......
夜晚, 都係溫broadband......
星期三, 都係好正常咁上堂, 上完eddie 堂, 去o左204度試埋個SMS, 順便問埋呀Eddie Sir佢o的Lab完未, 佢就係咁講話"完哂架啦, 完哂架啦" ~o~" 得, 下個禮拜FYP個present就可以嚮度啦嘛~~ 之後就攪埋個SMS, 得o左, 掂~~
夜晚, 緊係溫書啦, 但係發覺好似讀極都好似無讀過書咁, 都唔知讀過o的乜...... 唉, 聽日都唔知點死......
星期四, 今日晨咁早就返去, 測驗呀...... 但係返到去, 做o左陣FYP先, 之後就去食早餐, 因為之後連上五個鐘堂呀, 11:30-4:30, 無lunch...... 之後測驗, 做落就又有o的識有o的唔識, 簡單黎講就係九成丁唔到, 咁囉, 唉...... 班長佢之後就趕去沙田, 事關佢家姐今日結婚, 而我就好無聊咁同佢玩3G, 佢家姐都ok靚女架, 但係佢老公就...... (我乜都無講過呀~~) 上完堂, 緊係去食野啦, 餓丫嘛, 今次唔係去食小籠包, 係食榨菜肉絲麵, 飽飽~~
之後仲唔係去打機咩, 今次落o左GameZone, 玩新環右廿八人斬, 都唔知做乜, 仲有成八十幾秒剩喎, 我係未試過有咁多剩囉......
夜晚, 緊係打機啦~~
星期五, 今日要晨咁早返去, 做Lab, 唉...... 但係我發覺兩個Lab都係得我做, 其他人就照抄咁囉, 吹漲...... 兩個Lab都係咁, 唉......
食完飯就癲佬Tutorial, 今次都係兩班人一齊上, 佢就講足個幾鐘囉, 頂...... 講到咁上下, 我眼訓喎...... 之後就demo o左個FYP俾呀Ken佢睇, 佢就只係話ok咁囉~~ 哦, 咁ok咁囉......
放學, 仲唔係去打機咩, 但係就...... 玩o左三局都唔係狀態, 唔玩, C1 out十人斬Lv8同9難...... S唔到, 唉...... 夜晚, 都係掛住打機...... 但係應該係要溫書架啦bor......
星期六, 要返工, 都無乜特別野發生, 係放工o既時候偷運o左套金碟2006走, 但係成七隻碟喎, 唔理, 返去cop o左先算~~ 返去睇翻, 原來有勁多字型架bor~~
放工, 去o左打機, 有個B7 o既人開挑, 俾足時間佢都唔熄, 即係俾我入啦, 見佢一隻普通黃灣都炒, 即刻入, 最後贏幾百米...... 再玩十人斬, 唉, 都係S唔到, 但係就過到Lv10咁囉......
夜晚, 做下fyp, 我整埋個check balance有得show個record啦~~ 之後想溫書, 但係最後都係打機......
呢個禮拜駛o左好多錢落去食o個度, 唉...... 無錢啦, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home