↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 4月 18, 2006

又一個多過一個禮拜o既週記

又黎一個週記, 唉, 呢排勁多野做, 連打日記o既時間都無, 唉......
星期二, 上晝都係好正常咁上癲佬堂, 之後就係Sirmon Sir o既Tutorial, 呀偉佢只係上o左一陣就走o左去射箭...... 早o左放, 等埋佢先去飲茶, 今次又係我請...... 那來咁多錢丫, 話就話有獎學金, 但係得雞碎咁多, 整隻牙都已經無o左...... 唉...... 等到呀偉o既時候, 點知佢係同肥楊一齊射箭, 佢又黎一齊飲茶?! 唔係下化...... 無呀, 無錢請佢呀~ 最後我地差唔多係飲下午茶, 係咁叫點心, 食到我地全部飽哂, 計落都係廿五蚊位, 抵喎, 以後我地個個禮拜黎飲都得喎~ 再黎就去o左惠康, 因為兩張單加埋有五十蚊就有得抽獎, 頭先飲茶加惠康咪得囉~~ 點知...... 呀姐佢買o左筒薯片之後, 竟然無拎到張單喎~ 乜咁都得架...... 咪又要問人拎翻~ 點知去到抽獎, 原來唔係即抽即有o個o的, 車, 仲以為有正野添......
之後就都係好正常咁上KT 堂, 夜晚已經唔記得o左做過o的乜lu~
星期三, 翻埋今日就放Easter, 原本諗住去打機, 點知...... 公司打黎, 話叫我五點返華富喎, 下...... 兩個鐘咁多?! 仲係要我個半鐘去到, 點知佢最後話可以五點半前返到, ok囉, 最後都要返, 返到去真係得個坐字, 咁就搵翻今日駛用咁囉~ 本來我係用一個一放學就走o既速度走人, 點知...... 等三分鐘van仔, 再等五分鐘荃灣線, 之後又再等四分鐘香港線, 唉...... 估唔到我等香港線o既時候, 呀輝同呀姐佢已經可以好悠閒咁行到荔景...... 都係唔記得夜晚做過o的乜~
星期四, 原本諗住上晝可以做下KT佢份功課, 點知十一點鐘度一起身, 墨丸佢就打黎話佢in完, 下...... 咁快?! 咁咪出去陪下佢囉, 早餐都未食就出街...... 出到去, 去食個飯, 陪佢搭叮叮落銅鑼灣, 去世貿~ 佢原來好似好耐都未搭過叮叮架~ (同我未搭過輕鐵一樣) 去到世貿, 打機, 勁多機玩, 相信係香港區最多機款o既機舖~ 又有得楂巴士, 又有得楂電車, 不過最後玩得最多o既都係灣岸...... 我架R34因為未過卡, 無用到, 只係用大凌, 同呀墨丸o既車, 有贏有輸咁囉, 但係就無第一...... 之後去o左幫人睇PS2, 行貨竟然無現貨...... 要落訂, 吹漲~~ 夜晚, 頭痛, 聽日仲要入到長洲拜山, 點算好......
星期五, 老早起身, 去拎燒豬, 搭車去碼頭, 但係個頭都仲係痛...... 要食粒必利痛先攪得掂, 唉...... 點解身子咁弱架...... 入到去長洲, 拜玩山, 食下燒豬, 飲個茶, 行下, 踩下單車, 咁就過o左一日, 返屋企, 去幫人拎PS2, 緊係要放嚮屋企度玩翻一個半個禮拜先啦~~ 買埋隻頭D, 同街機勁似~~ 但係就勁難玩...... 除o左買o左部PS2之外, 仲幫另一個人砌o左部機, 有錢, 之前問佢仲係咁整低我個價, 但係今日就好順攤咁用成四千六黎砌部勁野, 都唔知o的人係點諗架囉, 唉...... 砌o個時, 而家o的無針U真係唔識裝...... 唔似得我o個部熱到屎......
星期六, 無野做, 打機, PS2耶~ 之後就裝過我自己部機, 簡單黎講我今日就係打同裝機~
星期日, 要返工, 但係晨咁早就有個電話打黎, 但係我就嚮廁所, 攪到成屋人都醒哂囉, 我頂佢, 原來係叫我返工o個度signin, 唔係下, 早兩個鐘signin, 佢都痴痴地o既, 我係開唔到機signin喎, 咁你吹咩, 白鳩痴, 返到去, o的門鎖哂喎, 好彩估到o的匙放邊o者...... 之後就好無聊咁過, 上下網, print下野咁, 咁就過o左一日, 之後去o左表弟屋企, 借o左隻Game同save card, 嚮佢屋企度就緊係打機啦, 原來佢同人借o左個PS2結他機喎, 原來係唔易玩...... 最後食埋飯先走~~ 夜晚, 打俾呀Joe, 問點解有o的咁o既野, 點知佢話原來係諗o左好耐先至出o的咁o既野, 最衰就係有好多仆街遲到, 攪到有專人叫你起身, 小, 最衰都係o的仆街......
星期一, 都係要返工, 不過就係返十二至五o既駱克, 好無聊咁就過o左五個鐘, 我記得最高紀錄係一個鐘打o左五個呵欠...... 之後就去o左幫人將o的保用證蓋印, 再去打翻機, 有兩個C Class加一個N class喎, 用架Van仔玩下先~~ 之後就有個B1 o既挑落黎, 得第二, Van仔真係唔易楂...... 夜晚, 做o左o的FYP, 整翻o的123制出黎~~
星期二, 今日要去in CityU, 起身, 但係個肚就由尋日開始唔舒服到而家, 唉...... 唔理lu, 去in, 準時到, 之後o個個人話因為有個人早到o左好多, 等o左好耐, 俾佢in先, 好丫, 無問題, 但係點知到我o個時, 一入到去, 個Ass Prof, 係Assistant only, 唔係professor, 佢第一句就話我遲到, 我頂你呀, 出面o個個人話叫佢in先架, 我遲到, 果然好串喎~ 之後佢就要我o的成績黎睇, 又話呢個低分, project work又唔係太高分, 我頂你呀, 個project係癲佬教架嘛, 緊係低啦, 同埋呢個唔係我個FYP, 我o個個FYP都應該唔會差得去邊~ 又問另一o的U有無in同offer, 我就話有丫, UST有喎, 有埋offer添, 個心就係咁想講話有offer我都黎同你玩呀, 夠俾面啦掛, 睇你有乜聲出~ 哈, 經過一鄰吹水串咀之後, 知道o左原來係有機會入到Yr2, 不過除o左有丁之外, 上年就只係得三個位咁多囉......
in完就緊係打翻舖機先啦, 挑入去, 原來SSS都唔係好勁o者~ 不過都係贏唔到...... 算啦, 唔係包尾就得架啦~~
跟住就去同人買o左個Mon, ComMon, 17"都只係$1630, 仲要有DVI同speaker, 乜而家o的Mon咁平o既......
夜晚, 打呢篇野囉~

0 Comments:

發佈留言

<< Home