↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 3月 31, 2006

兩日記~~

星期四, 尋日班長叫我教佢AP, 今日咪早少少返囉, 不過都訓到成十一點先起身~~
返學之前去打舖機先~~ 可唔可以攪埋C1 in o個條十人斬呢??
返到去, 簡單黎講係返到去就食飯, 之後就...... 係咁玩NDS~~ 玩o左成個幾鐘...... 終於都爆o左PAC-PIX, 但係原來有另一本書...... 即係只係爆o左一半......
上完堂, 攪埋個forum, 要再裝過, 因為唔見o左個password......
星期五, 今日早o左出門, 都係打翻舖機先, 終於都過到C1 in Lv10, 點解好似易過新環右o既...... 但係Lv8就都仲未S到囉......
返到去, 諗住幫佢地個AP, 點知佢地應該都無乜野, 相信都合格架啦~~
食完飯, 都係打機, 今次係NDS, 呀偉打黎, 報觀星團呀~~ 報埋就本來諗住去搵老老師, 點知打唔到俾佢, 同呀偉佢嚮Department出面坐o左一陣, 佢經過喎, 問佢幾時有$$呀~~ 佢話應該會係下個禮拜呀Head佢會嚮我Lecture度俾我喎, 下...... 咁大鑊, 咁咪係人都知...... 仆......
之後就去幫呀恆佢爆埋佢o的車車影片, 哈哈~~ 我係爆破專家呀~~ 積奇佢都爆唔掂, 俾我K.O. o左呢個網o既hidden link~~ 得o左~~
上完堂, 同呀輝佢去o左大球場度睇HK Seven(唔係香港柒, 而係香港國際七人欖球賽), 趕得切去睇英格蘭對香港點知...... 最後香港輸52分...... 仲要係52:0...... 中國就勁呢, 入o左一球, 不過係43:7...... 算啦~~ 係咁架啦~~ 實力懸殊, 跟本就無得打~~ 睇到六點幾先走~~
又去打o左舖機, 點解我架大淩唔夠人地架Evo硬架, 得第二, 唉......

1 Comments:

Blogger AirFai said...

唔.....叫定成班同學們帶定相機先
kerokerokerokero.......

6:51 下午  

發佈留言

<< Home