↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 3月 21, 2006

三重打擊...... 唉......

唉...... 今日測Enterprise, 上晝問o左呀峰佢拎o左佢上個Sem Network Management o既卷, 明o左好多野, 又溫o左唔少, 本來諗住佢都唔會有乜出架啦, 唉...... 但係...... 最後勁多野都係唔明架囉, 我估自己連Cred都Credit唔到...... 勁灰......
個Lunch食十蚊飯, 又係有魚柳呀, 點知...... 一塊已經係細o既魚柳, 俾佢地嚮我一行開就無o左成三分一囉, 唉...... 你要o既話你講丫, 俾你囉, 唉......
帶著一個灰o既心情放學, 有個舊同學打黎, 話有工o岩o岩我返喎, 之前佢又話做成衣, 佢約我去世貿度等, 點知上到佢, 原來係一o的直銷野囉, 又話可以月入幾皮, 吹o左好耐, 亦都浪費o左我好多時間, 又叫我簽野, 你都kind kind 地o既, 一份工, 你吹到自己點好點好, 又無講話做乜就叫我簽野, 我就寧願得罪多一個成兩年都無contact過o既人囉, 唔怪得知兩年都唔搵我啦, 唉, 點解有o的咁o既人架...... 唉......
攪到我連機都無時間打...... 只係打得一局, 見有兩個N Class, 我咪用架好耐都無用過o既Corolla黎玩啦, 得520HP, 點知之後俾個S5 o既人挑囉, 好, 挑都唔緊要, 但係玩新環右仲要用680HP囉, 唉, 點解o的人咁cheap架呢? 唉...... 好灰......

0 Comments:

發佈留言

<< Home