↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 3月 06, 2006

無鳩聊

星期一, 本來就係唔駛返, 點知...... 要返去聽星期六o個個Briefing, 遲o左少少去到, 但係SAO間野已經多到企o左好多人, 聽o左兩個字, 即係佢講o左四個字, 講完?! 唔係下, 我搭o左成個鐘車, 你同我講兩個字就話走得...... 我頂呀, 最後佢話有興趣就可以o個日去幫佢地上台俾souvenir o的donor, 咁就有得上台, 下, 原來唔係個個都有得上去架, 有o的仲已經有錢收添喎, 唔係下...... 咁點解department又話我一定要o個日返去...... 唔理啦, 幫手, 等有得上下台威下~~ 但係就要八點半返到去...... 星期五仲要四點去做彩排, 打少半堂Golf......
但係最後都係唔係講o左好耐, 點三就走得...... 唉, 好戇居咁返o左去...... 去o左A204度上下網, 點知見到積奇嚮度喎, 佢真係有心呀, 返黎做Project~~
上到咁上下, 去o左食個車仔飯, 返屋企~~
返到去, 去剪o左個between 6 & 8 o既頭~
夜晚, 都係無聊咁過......

0 Comments:

發佈留言

<< Home