↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 23, 2006

四日記

已經四日唔想打日記啦...... 原本諗住整個週記, 不過四日已經有o的唔記得啦, 都係打o左佢先~~
星期一, 差唔多成日都係嚮度做project...... 基本上無乜野好講......
星期二, 返十點半, 又係癲佬堂先, 之後三個鐘, 去o左飲茶, 之後就去o左打Tennis, 但係...... 好曬...... 打o左大約個幾鐘, 屎火, 夠鐘上堂...... 本來要scan同print野, 拿拿臨去scan o左先, print就遲o的先...... 上上下堂, 呀Joe打黎話有得翻CT喎, 即刻呀埋呀輝佢出黎傾, 佢返星期日, 我返星期六, 掂~~ 又再打埋去話唔返星期日o個幾個鐘~~ 不過驚緊溫唔到書, 唉...... 唔想成績退步
夜晚, 呀輝佢send o左隻Flight Simulator 2004黎, 四隻碟, 但係就有好多機場o既資料, 唔錯唔錯~~
星期三, 都係返十點半, 上第一堂Simon Sir o既時候, 掛住玩呀恆部NDS, 唔覺唔覺就玩o左成兩個鐘...... 無聽過書, 點算...... 之後個Lunch得一個鐘, 諗住嚮Canteen度食啦, 諗住食貴少少, 炒個貴刁咁啦, 點知頂佢丫...... 少到丫, 拎翻去換囉, 咩事呀, 佢試下唔肯換丫拿. 但係最後都係唔係好夠飽...... 下晝個boardband, 唔聽書真係唔得, 再之後都係Braodband Lab...... 唉, 去到尾, 問埋Eddie Ng我上年個分, 原來我都無計錯, 我唔係得好高分...... 唉...... 夜晚, submit埋CityU個Application, 唉, 又一舊水......
星期四, 今日返晨早去做project, 原本約9:30返到去, 但係呀姐佢又過o左十點半先返到囉, 唉...... 之後去o左食麵, 再黎又係呀癲佬個Lab, 唉...... 無break o既情況下, 又兩個鐘tutorial, 點知隔離房部機係無keyboard架bor, KT Tsang又話原來有人偷Ram, 乜o的人咁Cheap架...... 終於都放學, 食完野, 搭車o個時呀媽打黎話整牙, 點知原來下星期一又要去City, 再下個又要去Brefing Session, 唉, 想整隻牙都咁, 唉...... 班仆街又嚮度攪住哂, 又阻撚住我上車, 仆街啦, 講緊電話架, 平時就話玩o者, 屌, 好撚好玩呀, 屌, 正仆街
夜晚, 無野做過......

0 Comments:

發佈留言

<< Home