↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 2月 17, 2006

雜項多則

今日返下晝, 個上晝就做下project, 上下網咁, 俾我搵到當年Form 2隻Rockman X4黎玩, 嘩, 好回味呀~~ 一個上晝就玩o左三分一~~
個Lunch又係去o左維苑度食, 呀姐本來話唔黎, 點知最後都係黎o左~~
上癲佬堂, 又係聽佢吹水, 一個鐘Break, 本來係要去Golf, 點知原來高Sir佢去o左帶Camp喎, 下個禮拜先開始, 咁我地就去o左打波, 原來William打壁班都幾勁架bor~~
之後上DC Tutorial, 玩呀恆佢部NDS, 點知班長又嚮度嘈囉, 小, 麻Q煩........
放學去o左食百佳o的壽司, 十蚊四件, 都ok咁丫~~
返到黎, 本來唔諗住打機, 點知有兩個C4喎, 得600HP, 無理由唔玩架, 最後, 玩o左兩局, 俾個B1 o既贏哂, 點解我o的對戰咁差架呢??
夜晚, 睇林狗, 勁好笑, 又玩下隻Rockman X4, 又做下Project咁囉~~
呀姐佢睇o左醫生, 話佢個嘴係真菌感染, 下, 會有可能傳染俾我地, 係佢隻手掂完個嘴又掂o左我地, 下, 唔係下...... 我唔想又病......
唉, 聽日又整牙, 唉...... 無錢呀......

0 Comments:

發佈留言

<< Home