↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 09, 2006

好翻??

今日本來上晝係Project Time, 不過呢, 都係無返到去, 下個禮拜先啦~~
個Lunch就得我同呀輝佢兩個食, 話時話, 佢又講得無錯, 成日都係得我同佢兩個話唔定人地會話我地係攪機, 不過呀恆+班長, Raymond同呀偉咪又係咁, 唔通佢地又係機咩~
想去食第二o的野, 不過...... 發覺最抵(應該係平)o既呢就又係只有維苑...... 第一日食翻飯就叫o左個黑椒雞扒, 點知...... 拿屎上身, 辣到呢...... 唉, 最後就出o左身汗...... 又唔係感冒, 出汗?!
翻到去, 又係上癲佬堂, Mobile Lab, 玩電話, 之後Eddie Ng個Tutorial, 聽佢吹水, 不過佢講o的野又幾真, KT Tsang個Tutorial唔駛上, 放早一個鐘, 我地就去o左Print野~~
放學, 返到黎打機, 3 Play, 點知兩個都係勁人, 學到o的野, 但係就三局只係拎到一粒星咁大把, 不過又要過卡啦, 頂......

0 Comments:

發佈留言

<< Home