↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 01, 2006

初四

年初四, 上晝睇軍曹, 諗住下晝出街之際, 公司打黎叫我返工, 下?! 本來諗住可以休息下, 算, 返柴灣, 返到去, 頂...... 勁多人, 借書, 還書, 上書, 借書, 還書, pack箱, 放工, 就係咁就幾個鐘過o左, 累......
問翻個CT, 原來我走o左之後就有個Full Time黎o左攪到佢地o的鐘少哂, 慘~~
借還書俾人話我熟手呀, 但係有乜用丫, 又唔係俾多o的人工我......
計翻, 原來我個半鐘內Pack o左十五箱書, 半個鐘五箱, 即係個幾字一箱, 咁多o既......
放工, 諗住去Tune埋架車同過卡, 點知o的人係咁挑機, 仲係o的男o既拖住o的女o既咁玩, 跟o個部機就Hang o左兩次, 算, 走, 聽日先過囉, 唔係點呀...... 唉......
夜晚, 終於都睇到34集, 但係都只係三分之一咁大把......

0 Comments:

發佈留言

<< Home