↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 1月 24, 2006

四日記

星期六, 成日都係嚮屋企度溫書...... 但係溫溫下無mood, 最後就掛住打機, 夜晚先再溫過......
星期日, 請o左假溫書, 聽日就考啦, 死得啦, 發覺勁多野讀, 但係讀極都讀唔入腦, 唉...... 問呀偉佢拎o左個錄音, 聽完都係唔係好明...... 唉, 聽日都唔知點死好...... 今日屋企人走得哂, 成個下晝都係得我一個, 最後去o左食吉野家Tea, 又好似好順路咁行o左去GameZone度Tune架大淩, 十一蚊, 都只係過得四關, 下次都係打九蚊, 相信都會過到四關掛~~
星期一, 今日又係晨早返去, 係咁玩sorting, 又聽呀偉個故仔, Breath-First Tree, 笑死, 但係最後都出o左, 諗翻起佢個故仔都幾好笑~~ 不過份卷就唔係太得, 做完只係得三個字剩, 其他人都唔知點死, 唉, 我都有o的驚, 可能有成十分拎唔到, 唉...... 放學, 緊係去打機啦, 諗住Tune翻五格, 點知有個係得600HP o既人開挑, 但係我就Tune緊車, 唔理, 我都開埋挑, 最後有人挑入黎, 我? 用架大淩咪只係贏得架600HP囉, 無計, 架大淩真係唔係太好渣...... 都係34比較好......
夜晚, 都係掛住打機, 裝翻隻UnderGround2黎玩~~
星期二, 今日同o左屋企人去街, 拎翻個會震震o既墊黎玩, 勁過癮, 一路打機一路震, 仲好玩過街機~~ 爽~~
夜晚呀輝打黎, 問聽日點, 打俾呀恆, 佢話佢地聽日有野做, 點知轉個頭佢就話可以出去食飯......~.~ 玩咩...... 算, 打翻俾呀輝囉, 唔係點呀, 有o的被玩o既感覺~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home