↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 1月 13, 2006

轉台啦~~

今日基本上都係嚮屋企度溫書溫書溫書, 勁多未溫, 唉, 都唔知點死好...... 唉~~
下晝, 去o左轉台, 轉去smartone, 智爽快, $60/550 分鐘, 去到一千分鐘都只係要$69, 有幾可用到咁多丫, 但係就無call waiting, 3 line同只係得全飛線服務, 無得cut人線去飛線...... 唔緊要丫, 聽翻個留言咪得囉~~17/1下晝起轉, 睇翻同唔同台o既先send SMS黎啦, 唔係到時要收錢唔好賴我呀~~
夜晚, 俾o左個cap screen o既program呀恆, 佢即刻整o左隻kuroro, 我睇第一眼就笑o左出黎~~

太頂癮啦~~ 仲有另一個~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home