↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 1月 07, 2006

呀Sir o既野

每個呀Sir都有o的野, 呢排有兩個呀Sir o既野我想講
前幾日, 癲佬佢嚮204度見到我,
佢話「喂, 你上年考第一喎」
我:「係丫」
佢:「今年...... 唔好啦喎」
我:「嗯, 今年o的野難o左, 唔啦~~」
佢:「俾o的機會人啦」
我:「好」
佢:「喂, 考試唔好返丫嘛」
我:「唔得, 點可以讓賽讓成咁架」
↑(我仆你個街呀, 考試唔返咪F硬, 真係人如其名, 你都癲o既)

另一次又係佢, 今次係佢同呀恆
佢:「報o左(UST)啦」
恆:「係」←好無奈咁話係, 想知之前發生咩事, 可以睇翻之前o的post
佢:「咁咪好囉, 報o左~~」
恆:「......」
↑(仆街啦, 都無諗住入U, 死都要人報, 兩舊幾水呀, 要黎打機好過啦)

話說尋日, 我地成七點幾先走, MY 佢教夜校喎, 有支果汁嚮佢檯面, 以我咁為食o既性格, 仲唔整翻杯咩, 點知入呀Rick問房度?o左隻污穢杯出黎, 佢照倒入去喎, 我就用另一隻乾淨o既, 咁o個杯污穢就緊係無人飲啦, 好, 做完野, 走, 嚮出面等?, 只見MY佢出黎204, 左手開門, 右手拎杯, 一開門, 右手一下瀟灑o既動作, 只見一o的液體從杯中飛出, 直落樓下, 無錯, 係樓下, 接著就若無其事咁掉頭, 入翻204, 笑到我地丫~~ 哈哈~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home