↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 1月 04, 2006

有o的灰......

今日晨咁早就要返學, 仲要係返去測驗, 而且仲要係測呢個PQM, 頂, 勁想唔返......
尋晚, 同呀恆佢整o左份終極爆機檔出黎, 今日就一人一份, 果然係有用, 起碼係必勝7/30先, 最後就好誇張咁出狗, 勁過癮, 相信呀Sir佢都知係乜事, 不過就唔知我地咁過份~~
之後唔駛上Tutorial, 同墨丸佢去o左葵興, 中途同佢傾o左唔少佢條女o既野, 發覺佢條女真係有o的唔掂, 但係又點丫, 你可以做o既就一係Accept, 一係就reject, 你自己決定啦~~ 佢送o左十粒星俾我, 多謝哂~~ 架34已經去到46xx, 仲差四百幾咋, 加油(有錢o既話~)~ 而且葵興有間燒臘舖有十蚊個飯, 但係o的叉飯就唔係好靚, 不過都唔細盒, 抵~~
返到去食完o個飯, 攪NT個Assignment, 好順利咁攪到, 雖然o的機唔係好掂, 最後連個Route Summarization 都攪得掂, 爽呀~~ 但係做Version 2 o個o的就慘囉, 做唔到, 唉......
之後就佢地就黎o左灣仔, 嚮太源街度搵隻識出聲o既tamama, 但係就搵極都搵唔到原本呀恆佢買o個檔, 第二檔就得翻隻貴o既, 成$35, 貴......
之後呀恆佢去o左GameZone度打機, 佢嚮呢度玩灣岸就無奈, 係咁俾人夾, 攪到佢最後都好無奈咁玩BG, 玩o左三局都係過唔到隻鬼喎, 喔......
夜晚, 都無做過野, 無聊咁就過o左一晚......

0 Comments:

發佈留言

<< Home